انسجام و وحدت؛ از مهم‌ترین برکات خون شهدای جبهه مقاومت
کد خبر: 3870524
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲

انسجام و وحدت؛ از مهم‌ترین برکات خون شهدای جبهه مقاومت

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه رویان با بیان اینکه انسجام و وحدت بین آحاد مردم یکی از مهم‌ترین برکات خون پاک شهید سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت بود گفت: حضور میلیونی مردم در تشییع شهید سلیمانی موجب شد تا بار دیگر دشمن از اجرای فتنه‌هایش مأیوس شود.

انسجام و وحدت؛ از مهم‌ترین برکات خون شهدای جبهه مقاومت

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام عباس معصومی، امام جمعه رویان، امروز، 20 دی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی دارای برکات فراوانی برای اسلام و انقلاب بود، گفت: انسجام و وحدت بین آحاد مردم یکی از مهم‌ترین برکات خون پاک شهید سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت بود.

وی با بیان اینکه تشییع سردار سلیمانی بار دیگر دشمن زا از اجرای فتنه‌هایش مأیوس کرد اظهار کرد: دشمنان انقلاب به دنبال این بودند که در انتخابات ریاست جمهوری آینده ایران را دوقطبی کرده و به تعبیر خودشان مردم ایران را بین دو گروه جنگ‌طلب و صلح‌طلب تقسیم کنند، اماشهادت سردار سلیمانی در واقع چهره اصلی‌شان را نمایان ساخت.

معصومی متذکر شد: خوشبختانه با اقتداری که جبهه مقاومت دارد و به برکت خون شهدایی چون سردار سلیمانی شاهد هستیم که چه انسجامی در مقابله با استکبار گران در کشورهای مسلمان ایجاد شده است.

امام‌ جمعه رویان با تأکید بر اینکه اکنون با رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب شاهد هستیم که انقلاب اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و در ایران و حتی با صدور انقلاب در جبهه مقاومت شعار استکبارستیزی در برابر غرب‌گرایی که برخی فریب‌خورده آن را مطرح می‌کنند، بیان می‌شود یادآور شد: با ظهور داعش اما آخرین دوقطبی نیز کامل شد و آن‌هم اسلام آمریکایی در برابر اسلام ناب محمدی (ص) بود که اگر نبود رشادت امثال سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم می‌توانست مخاطرات زیادی را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام
captcha