دشمنان با استفاده از شرایط موجود به‌دنبال ضربه زدن به ایران هستند
کد خبر: 3872192
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۱

دشمنان با استفاده از شرایط موجود به‌دنبال ضربه زدن به ایران هستند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه رویان با بیان اینکه دشمنان با استفاده از شرایط موجود به‌دنبال ضربه زدن به جامعه ایران هستند، گفت: از سوی دیگر فرصتی نیز به دست آوردند تا بسیج نیروهای همسوی خود در داخل ایران علیه سپاه به بهانه هواپیمای اوکراینی را سامان دهند.

دشمنان با استفاده از شرایط موجود به دنبال ضربه زدن به جامعه ایران هستند

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، حجت‌الاسلام عباس معصومی، امام جمعه شهر رویان، امروز، 27 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهر، گفت: شواهدی از داخل و خارج کشور نشان می‌دهد که افرادی از حادثه هواپیمای اوکراینی اطلاع داشتند و بر این اساس دست نفوذ در حادثه هواپیمای اوکراینی دیده می‌شود.

وی ادامه داد: چرا از ابتدا مردم در جریان این رویداد قرار نگرفتند؟ چرا پیشگیری لازم برای توقف پروازها در شرایطی که کشور التهاب داشت صورت نگرفت.

امام‌جمعه رویان تحمل حادثه تروریستی شهادت قاسم سلیمانی را برای مردم دشوار دانست و افزود: دلیل این مدعا شرکت بیش از هفت‌ میلیون‌ نفر در مراسم تشییع پیکر این شهید گران‌قدر است و باید این امر را نیز گفت که سیلی محکم سپاه به گوش آمریکا سبب شد تا زخم‌های مردم کمی التیام بخشیده شود.

معصومی با اشاره به اینکه متأسفانه سانحه هواپیمای مسافربری شیرینی این پیروزی را به کام ملت ایران اسلامی تلخ کرد، گفت: اما جنجال رسانه‌های بیگانه و جنگ روانی در فضای مجازی موجب شد ستاد مشترک نیروهای مسلح اطلاعیه بدهد و دشمنان با استفاده از این شرایط به‌دنبال ضربه زدن به جامعه ایران بودند.

انتهای پیام
captcha