برگزاری جشنواره‌های فجر در سمنان به یک میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
کد خبر: 3872200
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹

برگزاری جشنواره‌های فجر در سمنان به یک میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل ارشاد سمنان با اشاره به تلاش برای برپایی برخی جشنواره‌های ملی در این استان، برگزاری برخی از جشنواره‌های فرهنگی ـ هنری فجر را مستلزم تأمین اعتبار دانست.

برگزاری همایش مد و لباس در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی ارشاد استان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت، مدیر کل این اداره امروز، 27 دی‌ماه با اشاره به اینکه این استان برای برگزاری جشنواره‌های فیلم فجر، موسیقی فجر، هنرهای تجسمی فجر و مد و لباس فجر آمادگی دارد، گفت: برگزاری این چهار جشنواره حداقل یک میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی با تأکید بر اینکه اعتبارات استانی تکافوی برگزاری این جشنواره‌ها را نمی‌کند، گفت: نیاز است در این خصوص اعتباراتی از مرکز تأمین و تخصیص یابد و در صورت تأمین این اعتبار، زمینه برای برگزاری این جشنواره‌ها در استان سمنان فراهم است.

فضیلت از برگزاری همایش مد و لباس در تاریخ 28 دی در سمنان خبر داد  و یادآور شد: این همایش با همکاری هنرستان هنرهای زیبای ترنج و با همکاری مجتمع فرهنگی ـ هنری کومش سمنان برگزار می‌شود که مشتمل بر برنامه‌های مختلف از جمله برگزاری سه کارگاه طراحی لباس، چاپ دستی و طراحی لباس‌های محلی است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل ارشاد سمنان، برپایی نمایشگاه مد و لباس و پرفورمنس (نمایش اجرامحور یا هنر نمایشگون) را از دیگر برنامه‌های این همایش برشمرد.

انتهای پیام
captcha