مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن ضروری است
کد خبر: 3872552
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن ضروری است

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با بیان اینکه دقت حمله موشکی سپاه دشمن را ترساند، گفت: مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن ضروری است.

مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن ضروری است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، شب گذشته، 28 دی در یادواره شهدای درجزین و مراسم گرامیداشت شهید حسن شوکت‌پور، با بیان اینکه مخالفت و دشمنی ایران و آمریکا صرفاً به خاطر رئیس‌جمهور آمریکا نیست، گفت: در واقع ایدئولوژی آمریکا و جامعه اسلامی در مبنا با یکدیگر متفاوت هستند.

وی با تأکید بر اینکه آمریکا طی سال‌های اخیر، همه کار کرد تا انقلاب اسلامی ایران را مهار کند، متذکر شد: هسته داعش زمان ارتش صدام شکل گرفت و از مهم‌ترین اهداف تشکیل آن پس از حمله به کشورهای سوریه و عراق، حمله به ایران بود؛ چراکه آمریکا از همان اول به‌دنبال مهار جمهوری اسلامی ایران بود.

جلالی ادامه داد: اقتدار قاسم سلیمانی و همراهی افرادی چون ابومهدی مهندس، داعش را در نطفه خفه کرد، آن همه بلاهایی که داعش بر مردم عراق و سوریه آورد، بخش کوچکی از اقدامات بسیار مخربی بود که داعشی‌ها می‌توانند در سایر کشورهای منطقه به‌ویژه ایران، انجام دهند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، با بیان اینکه آمریکا با این اقدام خود نشان داد که هیچ بویی از شجاعت نبرده، افزود: نحوه شهادت سلیمانی به جهانیان نشان داد که آمریکا تا چه اندازه پست و ترسو است.

جلالی بر لزوم مقابله با حملات دشمن در فضای رسانه‌ای، یادآور شد: نباید از جنگ رسانه‌ای غافل شویم؛ چراکه دشمن با وجود ترس از قدرت نظامی ایران، سعی می‌کند که توسط رسانه‌ها در مقابل کشور بایستد؛ به همین دلیل باید نسبت به این موارد روشنگری کرد.

وی حمله سپاه به پایگاه هوایی عین‌الاسد را نشان از دقت سلاح و پدافند هوایی ایران برشمرد و گفت: این حمله تکنولوژی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به رخ دشمن کشید.

بنا بر این گزارش، شهید شوکت‌پور متولد درجزین که پس از پیروزی انقلاب از سوی دفتر عمران حضرت امام خمینی(ره) به کردستان رفت و به فعالیت‌های سازندگی مشغول شد و یکی از بهترین مسئولان تدارکات جنگ بود که در عملیات والفجر ۸ در فاو از ناحیه کمر بر اثر اثابت ترکش توپ قطع نخاع شد و مجبور به استفاده از صندلی چرخدار شد؛ اما حضور در کنار رزمندگان او را با همان صندلی چرخدار به مناطق عملیاتی کشاند و تا پایان جنگ در کنار سرداران و فرماندهان جنگ بود و بعد از پایان جنگ به سمت فرماندهی لجستیک نیروی مقاومت و جانشین فرماندهی آماد نیروی زمینی سپاه منصوب شد که به علت قطع نخاع و شرایط جانبازی در سال ۱۳۶۸ بر اثر عفونت کلیه، دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام
captcha