اعزام ۲۰۰۰ دانش‌آموز سمنانی به اردوی راهیان نور
کد خبر: 3873266
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

اعزام ۲۰۰۰ دانش‌آموز سمنانی به اردوی راهیان نور

گروه اجتماعی ــ معاون هماهنگ‌کننده سپاه سمنان با بیان اینکه امسال ۲۰۰۰ دانش‌آموز از این استان به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند، گفت: یکی از راه‌هایی که می‌تواند زمینه‌ساز تربیت جوانان و نوجوانان با روحیه جهادی و انقلابی شود اردو‌های راهیان نور است.

اعزام 2000 هزار دانش‌آموز سمنانی به اردوی راهیان نور

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، علی خالقیان، معاون هماهنگ‌کننده این نهاد ظهر امروز، 1 بهمن در دیدار با معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان، راهیان نور را بعد از راهپیمایی اربعین یکی از بزرگترین رویداد‌های فرهنگی و مذهبی کشور دانست و افزود: امسال یک هزار دانش‌آموز دختر استان سمنان به اردوی راهیان نور اعزام شدند و یک هزار نفر از دانش‌آموزان پسر استان نیز 23 بهمن به این اردوی فرهنگی و مذهبی اعزام می‌شوند که در مجموع 2000 دانش‌آموز از استان امسال به اردوهای راهیان نور اعزام شده و خواهند شد.

وی ادامه داد: در اردوهای راهیان نور می‌توان دانش‌آموزان را با سبک زندگی رزمندگان، شهدا و فرماندهان دفاع مقدس آشنا کرد که با توجه به مشکلات اعتباری امسال اردوی راهیان نور پسران نیز انجام می‌‌شود.

خالقیان با بیان اینکه یکی از راه‌هایی که می‌تواند زمینه‌ساز تربیت جوانان و نوجوانان با روحیه جهادی و انقلابی شود اردوهای راهیان نور است، متذکر شد: دانش‌آموزان پسر استان سمنان در اردوی راهیان نور جنوب کشور از یادمان‌های فتح‌المبین، شلمچه، طلائیه و ... بازدید می‌کنند.

انتهای پیام
captcha