برپایی نمایش«بیرق ماندگار» در سمنان
کد خبر: 3873666
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

برپایی نمایش«بیرق ماندگار» در سمنان

گروه اجتماعی ــ نمایش «بیرق ماندگار» سوگواره شهادت بانوی بی‌نشان حضرت زهرای مرضیه (س) همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سالن هلال احمر سمنان به روی صحنه می‌رود.

برپایی نمایش«بیرق ماندگار» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، نمایش «بیرق ماندگار» سوگواره شهادت بانوی بی‌نشان حضرت زهرای مرضیه (س) همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سالن هلال احمر سمنان به روی صحنه می‌رود و این نمایش کاری از گروه فرهنگی هنری سفیر از تهران است که از هشتم تا یازدهم بهمن در سالن هلال سمنان اجرا خواهد شد.

گفتنی است در این نمایش دینی و مذهبی که تماشای آن برای دوستداران اهل بیت (ع) و علاقه مندان به هنر نمایش دینی رایگان است در روز سه شنبه هفتم بهمن در دو سانس ۱۶ و ۱۹ و در روزهای چهارشنبه تا جمعه یازدهم بهمن در ساعت‌های ۱۱، ۱۶ و ۱۹ اجرا خواهد شد.

این نمایش که مجوز آن توسط معاونت امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان صادر شده با همکاری ارگان‌های مختلف فرهنگی و اجرایی در ایام فاطمیه و در بزرگداشت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) اجرا می‌شود.

نویسندگی و کارگردانی این نمایش را امیر حسین معتمدتبار بر عهده دارد و در حاشیه این نمایش برنامه های متنوع مذهبی و فرهنگی ویژه این ایام در این سالن اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha