تنها راه نجات کشور اتکا به ظرفیت‌ها و استعدادهای درون کشور است
کد خبر: 3873829
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸

تنها راه نجات کشور اتکا به ظرفیت‌ها و استعدادهای درون کشور است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه مسئولان باید در مناسبات خود از تکیه‌بر اروپا و آمریکا دوری کنند، گفت: در این شرایط تنها راه نجات کشور اتکا به نیروها، ظرفیت‌ها و استعدادهای درون کشور است لذا هر چه بر این مهم تاکید بیشتری شود وابستگی ما به غرب نیز کاسته خواهد شد.

تنها راه نجات کشور اتکا به ظرفیت‌ها و استعدادهای درون کشور است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی،امام جمعه سمنان امروز 4 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مسجد امام (ره) این شهر اروپا را چهره و نسخه دوم آمریکا دانست و گفت: آنها در مناسبات خود با ایران سیاست‌های آمریکا را دنبال می‌کنند و اروپا نیز صرفاً نوکر بی‌چون‌وچرای آن‌ها است و زیر تعهدات خود می‌زنند.

وی ادامه داد: مسئولان باید به جای امید به اروپا به ظرفیت‌های درون تکیه کنند  و افرادی که دل‌خوش به اروپا کرده‌اند باید بدانند هیچ زمان اروپا و آمریکا خیرخواه و حافظ ایران نبودند بلکه صرفاً به دنبال تأمین منافع خود هستند لذا باید استغفار کنند.

شاهچراغی با تاکید بر اینکه در این شرایط تنها راه نجات کشور اتکا به نیروها، ظرفیت‌ها و استعدادهای درون کشور است افزود: هر چه بر این مهم تاکید بیشتری شود وابستگی ما به غرب نیز کاسته خواهد شد.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه خواست ایران و مردم منطقه آزادی قدس و خروج آمریکا از منطقه است یاداور شد: این خواست شهید سلیمانی نیز بود که در این راستا راه شهدای مقاومت باید تداوم یابد.

وی در خصوص انتخابات مجلس اظهار کرد: بخشی از نمایندگان فعلی و نامزدهای انتخابات از فیلتر شورای نگهبان نتوانستند عبور کنند که انتظار می‌رود این افراد به رأی این شورا احترام گذاشته و نظر آن را بپذیرند و افرادی هم که تأیید شدند برنامه‌های قابل اجرا ارائه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان متذکر شد: انتظار می‌رود ستادهای دهه فجر برای این دهه برنامه‌های متنوعی را آماده و مردم را نیز در برگزاری آن‌ها مشارکت دهند زیرا مردم میراث‌دار واقعی انقلاب هستند.

انتهای پیام
captcha