ارسال بیش از ۸۰۰۰ عکس به سوگواره مهر محرم
کد خبر: 3874003
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

ارسال بیش از ۸۰۰۰ عکس به سوگواره مهر محرم

گروه فرهنگی ــ مدیرکل ارشاد سمنان از ارسال هشت هزار و ۲۲۸ اثر در بخش‌های عکس و هنرهای دیجیتال در سطوح ملی، بین‌المللی و استانی از ایران و ۲۵ کشور جهان خبر داد.

ارسال بیش از هشت هزار عکس از ایران و ۲۵ کشور جهان به سوگواره مهر محرم

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت، مدیر‌کل این اداره امروز، 5 بهمن با بیان اینکه هشت و ۲۲۸ اثر در بخش‌های عکس، هنرهای دیجیتال در سطوح ملی، بین‌المللی و استانی از ایران و ۲۵ کشور جهان به این سوگواره ارسال شده است، گفت: این آثار در بخش‌های تک عکس حرفه‌ای، مجموعه عکس و تجربه (تلفن همراه) دوازدهمین سوگواره و پنجمین مسابقه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال مهر محرم دریافت شده است.

وی با اشاره به اینکه این آثار از یک هزار و ۲۰۵ عکاس از جمهوری اسلامی ایران و بیش از ۲۵ کشور جهان به دبیرخانه سوگواره مهر محرم ارسال شده است، متذکر شد: نمایشگاه آثار منتخب بخش عکس هشتم بهمن در مجتمع فرهنگی ـ هنری کومش سمنان افتتاح می‌شود که این نمایشگاه تا ۱۷ بهمن آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

فضیلت ادامه داد: مراسم اختتامیه سوگواره مهر محرم نیز با حضور میهمانان داخلی و خارجی نیز شانزدهم بهمن در تالار تئاتر شهر مجتمع فرهنگی ـ هنری کومش سمنان برگزار می‌شود.

به گفته وی، هیئت داوران این دوره شامل استادان عکاسی امیرعلی جوادیان، محمد مهدی رحیمیان و نصرالله فروتن‌فر هستند که راه‌یافتگان به نمایشگاه عکس مهر محرم در بخش ملی و بین‌المللی در موضوع‌های مراسم و آئین‌های عزاداری محرم در شهرها و روستاهای ایران اسلامی، نگاه‌های هنری نو و خلاقانه به واقعه عاشورا، راهپیمایی اربعین حسینی و نیز آیین‌های محرم در کشورهای جهان را انتخاب و معرفی کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha