امید و وحدت؛ مهم‌ترین راهبرد تقابل با دشمنان نظام اسلامی
کد خبر: 3874253
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

امید و وحدت؛ مهم‌ترین راهبرد تقابل با دشمنان نظام اسلامی

گروه سیاسی ــ فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان، امید و وحدت را از عناصر مهم در مقابل راهبردهای دشمنان علیه نظام و انقلاب دانست و گفت: در حال حاضر، کشور بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت است.

امید و وحدت؛ مهمترین راهبرد تقابل با دشمنان نظام اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حمید دامغانی، فرمانده این نهاد امروز، 6 بهمن در دیدار با مدیرکل پست استان سمنان بر ضرورت ترویج وحدت در جامعه تاکید کرد و اگفت: در حال حاضر، کشورمان بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت است و در چند سال اخیر نیز رهبری تأکید وافری به نهادینه شدن فرهنگ امید و وحدت در جامعه داشتند.

وی با اشاره به اینکه امید و وحدت دو کلید واژه و جزو عناصر مهم نظام و انقلاب و در تقابل راهبردهای دشمنان علیه نظام و انقلاب است، متذکر شد: هر کس در هر مسئولیتی که ایفای نقش می‌کند، اگر خدمتش در راه خدا باشد، علاوه بر برکات و توفیقات شاهد رشد دنیوی و اخروی نیز خواهد بود و در کلیت نظام و انقلاب نیز این دِین به‌خوبی ادا می‌شود.

دامغانی با بیان اینکه دشمن با امپراتوری رسانه‌ای و شبکه‌های مجازی و اجتماعی که در دسترس دارد، ایجاد تفرقه بین آحاد مختلف ملت را در دستور کار قرار داده، یادآور شد: جریان انقلابی و نیروهای ارزشی طی سال‌های اخیر توانمندی‌های خود را در تقابل با دشمنان به اثبات رسانده‌اند؛ اما از آنجایی که این زمینه به‌نوعی ابزار دشمن محسوب می‌شود، همچنان با این ظرفیت دنبال ایجاد تفرقه برای رسیدن به اهداف خود هستند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) سمنان با بیان اینکه تلاش برای تقابل با سیاست‌های دشمن جهاد است، افزود: یک وجه جهاد، نظامی است؛ اما وجوه دیگر آن خدمت‌رسانی و حرکت در این مسیر است که سعادت اخروی را در پی خواهد داشت.

دامغانی شهید سلیمانی را نمود عینی یک مسلمان واقعی دانست که وظایف خود را به‌درستی اجرا و پاداش کارش را نیز دریافت کرد و یادآور شد: وی نماد تفکر انقلابی و نمونه یک مسلمان واقعی بود که دِین خود را به نظام و انقلاب ادا کرد و شهادت نیز پاداش زحمات خالصانه او بود.

وی با تأکید بر اینکه کشورهایی تسلیم سلطه‌طلبی آمریکا شدند؛ اما تنها کشوری که در جهان با این خوی استکباری آمریکا مبارزه کرده و تلاش دارد تا کشورهای مختلف را نیز از سیطره خارج کند، جمهوری اسلامی است که این افتخار بزرگی برای ماست زیرا زیر بار این سلطه و ظلم نمی‌رویم، متذکر شد: وقتی خواسته همگان در پاسخ به انتقام آمریکا برای شهادت سردار سلیمانی در خروج کامل آمریکا از منطقه خلاصه می‌شود، در واقع به این معناست که این بخش از جهان از نفوذ آمریکا خارج شود و این برای آمریکا به‌شدت دردناک است.

نصرت‌الله مشیری، مدیرکل پست استان سمنان نیز در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات اخیر سپاه پاسداران در انتقام‌ خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از فعالیت‌های سپاه به‌عنوان یک نهاد انقلابی و همیشه در صحنه حمایت کرد.

یادآور می‌شود، در این دیدار، تمبر چهل‌سالگی انقلاب که چندی پیش در یادواره شهدای فرهنگی استان سمنان رونمایی شده بود، به فرمانده سپاه استان سمنان اهدا شد.

انتهای پیام
captcha