پیام شاخص راهپیمایی 22 بهمن اعلام وفاداری به راه نورانی شهدا است
کد خبر: 3878121
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

پیام شاخص راهپیمایی 22 بهمن اعلام وفاداری به راه نورانی شهدا است

قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه پیام شاخص حضور در راهپیمایی 22 بهمن اعلام وفاداری به راه نورانی شهدا است گفت: مردم با این حضور اعلام می‌کنند که به تداوم راه نورانی شهدا و ایستادگی در برابر دشمنان و همچنین بر حراست و صیانت از میراث گران‌بهای شهدا اصرار دارند.

پیام شاخص راهپیمایی 22 بهمن اعلام وفاداری به راه نورانی شهدا است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه استان،حجت الاسلام حبیب‌الله غفوری، قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور امروز در جمع راهپیمایان 22بهمن در سمنان با بیان اینکه در راه غلبه بر دشمنان و استکبار جهانی را قوی‌تر شدن کشور و بویژه پیشرفت در حوزه‌های اقتصادی ارزیابی و افزود: باید آنقدر قوی شویم که دشمن دست از عداوت و دشمنی بردارد.

وی با تاکید بر اینکه پیام شاخص این حضور اعلام وفاداری به راه نورانی شهدا است متذکر شد مردم با این حضور اعلام می‌کنند که به تداوم راه نورانی شهدا و ایستادگی در برابر دشمنان و همچنین بر حراست و صیانت از میراث گران‌بهای شهدا اصرار دارند.

قائم‌مقام حوزه‌های علمیه کشور با بیان اینکه پیام دیگر این حضور به دوستداران انقلاب اسلامی در سراسر عالم است افزود: دل‌های زیادی در جهان به امید انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های روزافزون آن می‌تپد.

انتهای پیام
captcha