جمع‌آوری ۴ میلیارد تومان صدقه در سمنان
کد خبر: 3879332
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

جمع‌آوری ۴ میلیارد تومان صدقه در سمنان

قائم‌مقام کمیته امداد سمنان از پرداخت چهار میلیارد تومانی صدقه توسط مردم نوع‌دوست استان طی ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد رشد داشت.

جمع‌آوری ۴ میلیارد تومان صدقه در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) استان، محمد قوسی، قائم‌مقام این نهاد امروز، 28 بهمن با بیان اینکه طی 10 ماهه سال جاری مردم استان چهار میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند، گفت: این صدقات پرداخت‌شده در سرفصل‌های کمک‌هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان، درمان، مسکن و تأمین جهیزیه هزینه شده است.

وی ادامه داد: طی ۱۰ ماهه سال گذشته سه میلیارد و ۶۳۸ میلیون تومان صدقه در استان سمنان جمع‌آوری‌ شده که مقایسه دو آمار امسال و سال قبل نشان می‌دهد که پرداخت صدقه توسط مردم نیک‌اندیش استان ۱۰ درصد رشد داشته است.

قائم‌مقام کمیته امداد سمنان با بیان اینکه این میزان صدقه از ۷۷ هزار و ۴۴ عدد صندوق کوچک فعال در کل استان جمع‌آوری‌ شده است، متذکر شد: علاوه بر این صندوق‌ها مردم می‌توانند با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت #۰۲۳*۸۸۷۷* نیز صدقه پرداخت کنند.

قوسی با بیان اینکه پنج هزار و ۳۰۰ صندوق بزرگ در معابر و یک هزار و ۲۰۰ صندوق کوچک صدقات در ادارات سطح استان سمنان وجود دارد، یادآور شد: شهروندان استان می‌توانند علاوه بر صندوق‌ها کمک‌های خود را از طریق الکترونیک نیز واریز کنند و در این کار خیر سهیم شوند.

به گفته وی، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات نیز آماده دریافت صدقات مردم است.

انتهای پیام
captcha