سمنان ۷۰۰۰ نفر رأی اولی دارد
کد خبر: 3879400
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶

سمنان ۷۰۰۰ نفر رأی اولی دارد

معاون پرورشی آموزش‌وپرورش سمنان با بیان اینکه هفت هزار دانش‌آموز استان رأی اولی هستند، گفت: دانش‌آموزان همواره به‌خوبی نقش خود را در انتخابات ایفا خواهند کرد.

سمنان ۷۰۰۰ نفر رأی اولی دارد

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی آموزش‌وپرورش‌ استان، علی‌اکبر عرب‌خراسانی، معاون پرورشی این اداره امروز، 28 بهمن‌ماه در همایش حماسه رأی‌اولی‌ها، گفت: هفت هزار نفر در پایه دوازدهم مدارس استان مشغول به تحصیل و رأی اولی هستند.

وی با تأکید بر اینکه از این تعداد سه هزار و ۷۵۲ نفر دختر و سه هزار و ۷۹۱ نفر پسر هستند، گفت: ۱۱ همایش متمرکز شهرستانی با هدف موج‌آفرینی و شوق‌آفرینی در خصوص انتخابات در استان برگزار شده است.

عرب‌خراسانی هدف از برگزاری این قبیل مراسم را آگاه‌سازی نقش دانش‌آموزان در تعیین سرنوشت فردای کشور برشمرد.

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش‌وپرورش سمنان ادامه داد: بالغ‌بر ۲۲۰ همایش مدرسه محور نیز در سراسر استان با حضور دانش‌آموزان از پایه اول تا چهارم برگزار شد و در این راستا تلاش شد تا اطلاع‌رسانی برای رشد بلوغ سیاسی دانش‌آموزان صورت گیرد.

عرب‌خراسانی با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش بر مبنای سیاست و برنامه‌ریزی‌ها و ذات کاری خود، بلوغ سیاسی و رشد دانش‌آموزان را اولویت خود قرار داده است.

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان ابراز امیدواری کرد با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، دانش‌آموزان به‌عنوان سفیران شورآفرینی، نقش حماسی خود را در اسفندماه سال جاری و انتخابات به‌خوبی ایفا کنند.

انتهای پیام
captcha