انتخاب فرد اصلح در انتخابات مهم‌ترین اولویت مردم باشد
کد خبر: 3879446
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴

انتخاب فرد اصلح در انتخابات مهم‌ترین اولویت مردم باشد

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه با تأکید بر اینکه در نظام جمهوری اسلامی مردم تعیین‌کننده سرنوشت جامعه و کشور هستند، گفت: انتخاب فرد اصلح در پای صندوق رأی باید در اولویت نخست عموم مردم به‌ویژه رأی اولی‌ها قرار گیرد.

انتخاب فرد اصلح در انتخابات مهمترین اولویت مردم قرار گیرد

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از آموزش و پرورش استان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی استاندار ظهر امروز، 28 بهمن‌ماه در همایش حماسه رأی اولی‌های استان اظهار کرد: دانش‌آموزان در انتخابات تخصص، توانایی، دانایی و دانش کاندید را مدنظر قرار دهند که در این راستا آحاد مردم و به‌ویژه رأی اولی‌ها، دست خداوند در عزت بخشیدن به کاندیداها در پای صندوق‌های رأی هستند.

وی با تأکید بر اینکه در نظام اسلامی مردم تعیین‌کننده سرنوشت جامعه و کشور هستند، یادآور شد: انتخاب فرد اصلح در پای صندوق رأی باید در اولویت اول عموم مردم به‌ویژه رأی اولی‌ها قرار گیرد.

خجسته‌پور متذکر شد: انتخابات عرصه‌ای است که افراد خود را برای قرار گرفتن در جایگاهی از حکومت داوطلب می‌کنند که در این راستا دانش‌آموزان رأی اولی باید به این مهم توجه کنند تا به افرادی رأی دهند که تخصص، توانایی، دانایی، دانش و ... را داشته باشند. حضور گسترده مردم در انتخابات مهم‌ترین رویکرد دولت در برگزاری این انتخابات است.

انتهای پیام
captcha