استان مرکزی؛ میزبان همایش «علل و پیامدهای فقر و فقرزدایی در سیره امیرالمؤمین(ع)»
کد خبر: 3879502
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۷

استان مرکزی؛ میزبان همایش «علل و پیامدهای فقر و فقرزدایی در سیره امیرالمؤمین(ع)»

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی از میزبانی استان جهت برگزاری همایش ملی «علل و پیامدهای فقر و فقرزدایی در سیره امیرالمؤمین(ع)» خبرداد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام مهدی ایمانی‌مقدم، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان مرکزی امروز، 28 بهمن در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: مشکلات اقتصادی و معیشتی از جمله مهمترین مباحث مهم مطرح در کشور است و دشمنان نیز همه تلاش و فشار خود را در زمینه اقتصادی علیه کشور به کار گرفتند.

وی از میزبانی استان جهت برگزاری همایش ملی «علل و پیامدهای فقر و فقرزدایی در سیره امیرالمؤمنین(ع) خبرداد و گفت: این همایش ۱۵ مردادماه سال ۹۹ در اراک برگزار می‌شود.

ایمانی‌مقدم بابیان اینکه مکان برگزاری همایش تاکنون دانشگاه آزاد اسلامی اراک پیش‌بینی شده است، اظهار کرد:  ثبت‌نام در این همایش از امروز، 28 بهمن در سایت همایش نگار به آدرس اینترنتی WWW.spconf.uast.ac.ir آغاز و تا اول اردیبهشت‌ماه سال ۹۹ ادامه دارد.

این مقام مسئول بااشاره به اینکه نسخه کارآمد و موثر در حوزه فقرزدایی از وجوه مهم اقتصاد مقاومتی است، گفت: متقاضیان شرکت در این همایش تا اول خرداد سال 99فرصت دارند چکیده مقالات و تا 20تیرماه اصل مقالات را ارسال کنند. مقالات ارسالی به این همایش از ۲۰ تیرماه تا پنجم مرداد سال آینده داوری و در پایان از ۱۰ مقاله برتر تجلیل خواهد شد.

وی خبرداد: آیت‌الله دری نجفآبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی رئیس برگزاری و دفتر نهاد مقام معظم رهبری مجری این همایش ملی هستند. همچنین دانشگاه‌های مختلف استان، دادگستری، پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی وابسته به اندیشکده امام خمینی(ره) استان از اجرای طرح حمایت می‌کنند.

حجت‌الاسلام ایمانی‌مقدم ادامه داد: هدف اصلی و مهم مسئولان نظام و استان تلاش برای حل مشکلات اقتصادی است و در این راستا همه باید دست به دست هم داده و از هیچ خدمتی کوتاهی نکنیم.

وی در پایان گفت: علل پیدایش فقر در جامعه، پیامدها و آسیب‌های فقر در جامعه و راهکارهای اصلاح فقر در جامعه اسلامی، محورهای همایش ملی «علل و پیامدهای فقر و فقرزدایی در سیره امیرالمؤمنین(ع) است.

انتهای پیام
captcha