۲۰۴ فعال قرآنی کردستانی تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
کد خبر: 3879831
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

۲۰۴ فعال قرآنی کردستانی تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به برنامه‌های انجام شده در دهه فجر بیان کرد: در این ایام برای تحت پوشش قرار گرفتن بیمه تأمین اجتماعی ۲۰۴ فعال قرآنی استان کردستان اقداماتی انجام شده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، عبیدالله رستمی، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، دیروز، 29 بهمن‌ماه در یکصد و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان به برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرایی استان کردستان در دهه مبارک فجر اشاره و اظهار کرد: مردم استان کردستان از برنامه‌های اجرایی دهه فجر استقبال خوبی داشتند.

وی با اشاره به اکران همزمان فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در سینما بهمن سنندج افزود: بیش از ۱۴ هزار نفر از فیلم‌های اکران شده سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در استان کردستان استقبال کردند که در این بخش شاهد رشد سه برابری تعداد مخاطبان را داشتیم.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اینکه هزینه مراسم افتتاحیه این جشنواره برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان اهدا شد، بیان کرد: سه هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز نواحی حاشیه شهر سنندج فیلم‌های بخش کودک و نوجوان این دوره از جشنواره اهدا شد.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر بیان کرد: در ایام‌الله دهه مبارک فجر برای تحت پوشش قرار گرفتن بیمه تأمین اجتماعی 204 فعال قرآنی استان کردستان اقدام شده است.

رستمی یادآور شد: برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی، رونمایی از پوستر جشنواره مولودی‌خوانی رضوی «هه‌تاو»، افتتاح پنج کانون فرهنگی - هنری مساجد، جنگ بزرگ موسیقی با عنوان «دیاری ریبندان»، اهدای کتاب به ۴۱ کتابخانه روستایی، آغاز عملیات احداث سینما سقز، برگزاری پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر و جشنواره میراث و رسانه از جمله برنامه‌های فرهنگی در استان کردستان بوده است.

انتهای پیام
captcha