انعقاد قرارداد بیمه سلامت کهگیلویه‌وبویراحمد با 43 دفتر پیشخوان
کد خبر: 3880093
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱

انعقاد قرارداد بیمه سلامت کهگیلویه‌وبویراحمد با 43 دفتر پیشخوان

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: 43 دفتر پیشخوان با بیمه سلامت استان در راستای ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مخاطبین قرارداد امضا کرده‌اند.

انعقاد قرارداد بیمه سلامت کهگیلویه‌وبویراحمد با 43 دفتر پیشخوان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، غلامرضا کاظمی، مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 30 آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت براساس فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه نظام بیمه‌ای قانون برنامه پنجم توسعه و با اهدافی متعالی از جمله ارتقای سطح کیفیت خدمات سلامت، کاهش پرداخت از جیب مردم، رفع هم‌پوشانی بیمه‌ای و دسترسی عادلانه مردم به خدمات درمانی تاسیس شده است.
وی وضعیت بهداشت و درمان را قبل و بعد از انقلاب غیرقابل مقایسه دانست و افزود: براساس آمارهای رسمی ِ بخش بزرگی از شهرها و اکثر روستاها ی کشور قبل از انقلاب به کلی از خدمات درمانی و امکانات بهداشتی که از شاخص‌های سنجش میزان توسعه یافتگی است، محروم بودند.
مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آمار خیره کننده پیشرفت پزشکی در ایران اسامی در ابعاد مختلف، بیان کرد: تعداد پزشکان متخصص قبل از انقلاب در ایران 7 هزار نفر بود که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی این تعداد به 79 هزار نفر افزایش یافت .
کاظمی با اشاره به وابستگی شدید کشور در زمان طاغوت به پزشکان خارجی، تصریح کرد: قبل از انقلاب امید به زندگی در مردان 55 سال و در زنان 57 سال بود که با سرمایه گذاری عظیم در حوزه بهداشت و درمان بعد از انقلاب اسلامی شاخص امید به زندگی در مردان به 76سال و زنان به 77 سال افزایش یافت.
وی ابراز کرد: بیمه سلامت استان در راستای برون سپاری خدمات و توسعه طرح تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایت مندی مردم امور صدور اولیه و صدور المثنی و تمدید، تعویض و ابطال دفاتر درمانی را به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کرده است.
مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 43 دفتر پیشخوان با بیمه سلامت کهگیلویه وبویراحمد طرف قرارداد است، اظهار کرد: برای ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مخاطبین تعامل بسیار خوبی بین این اداره کل و دفاتر پیشخوان دولت ایجاد شده است .
کاظمی یادآر شد: بیمه سلامت به عنوان بیمه پایه چتر حمایتی خود را در زمینه خدمات حیاتی بر سر مردم گسترانده است و به اقشار مختلف جامعه در قالب بیمه سلامت همگانی، کارکنان دولت و سایر اقشار خدمت می‌کند.

انتهای پیام
captcha