شرط انقلابی بودن حضور در انتخابات است
کد خبر: 3880343
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵

شرط انقلابی بودن حضور در انتخابات است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان شرکت در انتخابات را اقتدار نظام و جهاد با دشمن دانست و افزود: شرط انقلابی بودن حضور در صحنه‌های حساسی نظیر انتخابات است.

شرکت در انتخابات اقتدار نظام و جهاد با دشمن است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از دفتر امام جمعه این شهر، آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی‌فقیه در استان، صبح امروز، 2 اسفندماه  با حضور در مسجد عابدینیه سمنان ضمن شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن از مدت‌ها قبل برای انتخابات برنامه‌ریزی کرده متذکر شد: شرط انقلابی بودن حضور درصحنه‌های حساسی نظیر انتخابات است.

وی شرکت در انتخابات را اقتدار نظام و جهاد با دشمن دانست و افزود: اگر می‌خواهیم همانند چهار دهه گذشته از این آزمون سربلند بیرون آییم راه گذر آن مشارکت پای صندوق‌های رأی است که خوشبختانه مردم و ملت ایران هیچ‌گاه پشت نظام را خالی نکردند.

شاهچراغی بابیان اینکه دوم اسفند روز شکرگزاری نعمت انقلاب و اقتدار ملی است، یادآور شد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، پشتوانه قدرت نظام است که در این راستا شرکت در آن بر همه اقشار جامعه امری ضروری خواهد بود.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه ملت ما انقلابی است افزود: مردم باید برای رأی دادن عجله کنند زیرا انتخابات یک کار خیر است که باید در آن تعجیل کرد زیرا اقتدار کشور است و هر رأی مانند گلوله‌ای بر قلب آمریکا خواهد بود.

انتهای پیام
captcha