مشارکت مطلوب سمنانی‌ها در حماسه سیاسی انتخابات
کد خبر: 3880352
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

مشارکت مطلوب سمنانی‌ها در حماسه سیاسی انتخابات

رئیس ستاد انتخابات استان سمنان بابیان اینکه مشارکت مردم در حماسه سیاسی انتخابات مطلوب است گفت: ۶۳۸ شعبه اخذ رأی در استان برای روند رأی‌گیری مشخص‌شده است.

مشارکت سمنانی‌ها در حماسه سیاسی انتخابات مطلوب است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از استانداری سمنان، حبیب‌الله خجسته پور،رئیس ستاد انتخابات استان سمنان ظهر امروز2 اسفند در حاشیه بازدید از شعبه‌های اخذ رأی شهر سمنان با اشاره به اینکه مشارکت مردم استان در حماسه سیاسی انتخابات مطلوب است، متذکر شد: تا ظهر امروز ۸۴ هزار نفر از مردم استان در انتخابات شرکت کرده و آرای خود را به صندوق‌های رأی انداختند.

وی ادامه داد: ۶۳۸ شعبه اخذ رأی در استان سمنان برای روند رأی‌گیری مشخص‌شده  که مردم می‌توانند با در دست داشتن شناسنامه و کد ملی به یکی از این شعبه‌ها مراجعه در این حماسه سیاسی شرکت کنند.

خجسته‌پور افزود: طی ۱۰ دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی، مشارکت مردم استان ۱۰ درصد از متوسط کشور بیشتر بوده  که در این راستا پیش‌بینی می‌شود با مشارکت حداکثری مردم استان سمنان این روند برای امسال نیز ادامه یابد.

رئیس ستاد انتخابات استان  با تاکید بر اینکه مردم آرای خود را به ساعات انتهایی شب موکول نکنند،متذکر شد: انتظار می‌رود هم استانی‌ها در همین بعدازظهر امروز پای صندوق‌ها حضور یافته و در این انتخاب سرنوشت سیاسی مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha