واجدین حق رأی برای دفاع از کشور در انتخابات شرکت کنند
کد خبر: 3880376
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲

واجدین حق رأی برای دفاع از کشور در انتخابات شرکت کنند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه همه واجدین حق رأی برای دفاع از کشور در انتخابات شرکت کنند، گفت: با اعلام نتایج انتخابات رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود.

رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از ستاد نماز جمعه استان، آیتالله سیدمحمد شاهچراغی، امام جمعه سمنان، ظهر امروز، 2 اسفند ماه در نماز جمعه سمنان بر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و گفت: همه واجدین حق رأی برای دفاع از کشور در انتخابات شرکت کنند و تمام شناسنامههای باید ممهور به مهر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشد.

وی  ادامه داد: رقابتها باید به رفاقتها تبدیل شود که در این راستا حضور عموم مردم در صندوقهای رأی ضروری است و باید برای تشویق عموم مردم در این عرصه تلاش کرد.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه کاندیداها باید رقابت سالم را در اولویت نخست خود قرار دهند و از ایجاد تشنج در شهرها خودداری کنند متذکر شد: پس از برگزاری انتخابات باید رفاقت و همدلی را در دستور کار قرار دهند و برنامههای لازم را برای رفع مشکلات مردم ارائه دهند.

شاهچراغی با اشاره به وصیتنامه شهید سلیمانی اظهار کرد: این شهید والا مقام در وصیتنامه خود عنوان کرده که نجات اسلام در رها نکردن خیمه ولایت است و با رها شدن ولایت، قرآن و اسلام آسیب خواهد دید.

انتهای پیام
captcha