۴ چهره جدید از سمنان راهی مجلس شدند
کد خبر: 3880478
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۷

۴ چهره جدید از سمنان راهی مجلس شدند

با پایان پذیرفتن شمارش آرای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه سراسر استان سمنان، چهار چهره جدید راهی مجلس شورای اسلامی شدند.

انتخاب 4 چهره جدید از سمنان به مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از خبرگزاری مهر، با پایان پذیرفتن شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شد هر چهار نماینده کرسی‌های حوزه انتخابیه استان سمنان، چهره‌های جدیدی هستند و نمایندگان سابق این استان در انتخابات موفقیت چشم‌گیری نیافتند.

در حوزه انتخابیه سمنان، مهدی‌شهر و سرخه از مجموع ۷۲ هزار و ۲۶ رأی مأخوذه عباس گلرو با ۳۲ هزار و ۴۱۱ رأی به خانه ملت راه یافت، جدی‌ترین رقیب وی جمال دامغانیان بود که هشت هزار و ۸۰ رأی به دست آورد تا یکی از قاطع‌ترین آرای انتخابات مجلس در استان سمنان به نام گلرو ثبت شود.

علی‌رضا خسروی با هفت هزار و ۶۷۷ رأی، نفر سوم این فهرست و روح‌الله جمعه‌ای با چهار هزار و ۸۶ رأی، نفر سوم است. در این فهرست همچنین ابراهیمی، آریامنش، کاشیان، شمس‌خانی و … نیز دیده می‌شوند.

در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان از مجموع ۳۱ هزار و ۴۷۲ رأی مأخوذه، اردشیر مطهری با ۱۳ هزار و ۱۳۰ رأی راهی خانه ملت شد، اسماعیل رجبی پس از با شش هزار و ۴۱۱ رأی دوم شد و حجت‌الاسلام روح الله مطهری‌زاده با پنج هزار و ۳۵۴ رأی سوم شد.

بعد از این افراد عبدالله مرادی با یک‌هزار و ۶۲۵ رأی و زهرا بهری با یک‌هزار و ۴۸ رأی دیگر نامزدهایی هستند که آرای بالای هزار نفر را کسب کرده‌اند.

در دامغان علی‌اکبر علیزاده برمی با ۱۱ هزار و ۲۱ رأی به‌عنوان نماینده مردم این حوزه انتخابیه معرفی شده و بعد از او خسرو دانشجو با ۹ هزار و ۳۵ رأی جایگاه دوم در رأی‌گیری را دارد.

حسن‌بیگی، نماینده مجلس دهم دامغان نیز با سه هزار و ۵۲۵ رأی در جایگاه سوم قرار گرفته است، دیگر جایگاه‌ها به ترتیب به مجتبی ایمانیان، محمد رضا البرزی، مهدی احسانی فرد علی پریمی و … تعلق دارد.

در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی نیز علی‌اصغر خانی حائز بیشترین آرای مأخوذه شده که البته آمار رسمی آن هنوز از سوی فرمانداری اعلام نشده، گفته می‌شود پس از وی حسینی شاهرودی و احمد عجم حائز رتبه‌های دوم و سوم شده‌اند.

۲۴۴ هزار و ۱۰۵ نفر از مجموع ۵۱۴ هزار و ۱۹۷ واجد شرایط استان سمنان در انتخابات حضور یافتند که این حضور مشارکت ۴۱ درصدی را بر جای گذاشته است.

انتهای پیام
captcha