عدم تأیید ابتلا به ویروس كرونا در فارس تاكنون / مردم آرامش خود را حفظ كنند
کد خبر: 3880858
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۱

عدم تأیید ابتلا به ویروس كرونا در فارس تاكنون / مردم آرامش خود را حفظ كنند

رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز با اشاره به انتشار گسترده شایعات در خصوص شیوع ویروس كرونا تأكید كرد: تاكنون هیچ موردی از ابتلا به ویروس كرونا در فارس تأیید نشده است لذا از مردم ‌می‌خواهم آرامش خود را حفظ کرده و به شایعات توجه نکنند.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی شیراز، مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 4 اسفندماه در ‌حاشیه نشست بررسی روند اقدامات در جلوگیری از گسترش کرونا‌ویروس جدید گفت: خوشبختانه با‌ همکاری مردم عزیز استان تاکنون ‌هیچ موردی از ابتلا‌ به ‌کرونا ویروس جدید در استان فارس تایید نشده است و‌ دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با ‌تمام توان خود در این راستا در حال فعالیت است.

وی افزود: با ‌توجه ‌به اینکه متاسفانه ‌حجم ‌شایعات ‌درباره این‌ مسئله بسیار‌ زیاد است، از اهالی شریف استان فارس خواهشمندم ضمن ‌رعایت نکات بهداشتی و توجه به هشدارهای دانشگاه علوم ‌پزشکی و وزارت بهداشت، از توجه به مطالبی که از منابع نامشخص صادر می‌شود و تنها به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند و یا باز‌نشر این مطالب ‌خودداری کنند.

لطفی در خصوص طرح مطالبی پیرامون درخواست تعطیلی مدارس از سوی ایشان نیز گفت: این یک موضوع تنها یک ‌شایعه است و تاکنون چنین درخواستی از سوی ‌مسئولان ‌دانشگاه مطرح نشده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز افزود: در ‌صورتی که در مورد هر موضوعی در خصوص این بیماری در‌ دانشگاه و سایر مراجع تصمیم‌گیری استان تصمیم‌گیری شود، مواضع مسئولان‌ دانشگاه از طریق پایگاه اینترنتی دانشگاه به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

رئیس کارگروه پدافند غیر عامل‌ در‌ دانشگاه یادآور شد: از مردم‌ می‌خواهم توصیه‌های بهداشتی که از‌ مراجع رسمی مانند سایت ‌اینترنتی دانشگاه و ‌رسانه ملی منتشر می‌شود را‌ جدی گرفته و ‌به آن‌ها عمل ‌کنند تا به مدد خداوند بتوانیم با‌ مشارکت تمام مردم از این مشکل ‌نیز عبور کنیم.

انتهای پیام
captcha