تعویق زمان برگزاری مرحله شفاهی آزمون قرآن و عترت در سمنان
کد خبر: 3880982
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵

تعویق زمان برگزاری مرحله شفاهی آزمون قرآن و عترت در سمنان

مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد سمنان از به تعویق افتادن زمان برگزاری مرحله شفاهی هجدهمین آزمون قرآن و عترت خبر داد.

برگزاری مرحله شفاهی هجدهمین آزمون قرآن و عترت در سمنان به تعویق افتاد

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مجتبی نورمحمدی، مسئول امور قرآن و عترت این اداره امروز، پنجم اسفند از به تعویق افتادن زمان برگزاری مرحله شفاهی هجدهمین آزمون قرآن و عترت خبر داد و گفت: زمان برگزاری این آزمون در آینده اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای شرکت در این آزمون در استان سمنان ۲۵۰ نفر نام‌نویسی کرده‌اند، متذکر شد: آزمون شفاهی قرآن و عترت توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه این استان برگزار خواهد شد.

نورمحمدی با اشاره به اینکه ثبت‌نام‌کنندگان در آزمون شفاهی می‌توانند برای دریافت کارت شرکت در آزمون به سامانه‌ای که در آن ثبت‌نام کرده‌اند مراجعه و پرینت این کارت را دریافت کنند، یادآور شد: مرحله شفاهی هجدهمین دوره آزمون قرآن و عترت قرار بود نهم اسفند در استان سمنان برگزار شود.

مسئول امور قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد سمنان با بیان اینکه هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در سه بخش الکترونیکی، کتبی و شفاهی برگزار که مرحله الکترونیکی آن با شرکت بیش از ۸۰۰ نفر در روزهای ۲۵ و ۲۶ دی‌ماه و آزمون کتبی نیز با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر در روز یازدهم بهمن همزمان با سراسر کشور در استان سمنان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha