نماز جماعت در حرم حضرت معصومه(س) اقامه می‌شود
کد خبر: 3881455
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸
با درخواست مردم؛

نماز جماعت در حرم حضرت معصومه(س) اقامه می‌شود

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: زائران حرم مطهر خواستار برگزاری نماز جماعت در حرم مطهر شدند و مسئولان نیز این زمینه را فراهم کردند.

حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اعلام خبر ورود کرونا به قم آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به‌عنوان یک پناهگاه معنوی، تمهیدات ویژه‌ای را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پیش‌بینی کرده است.

وی گفت: بر اساس مصوبه شورای تأمین استان قم، میله‌های حائلی در اطراف ضریح مطهر قرار داده و نمازهای جماعت و مراسم‌های مذهبی به صورت موقت متوقف شد.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) عنوان کرد: با وجود اعلام مصوبه شورای تأمین استان در صدا و سیمای مرکز قم و بلندگوهای حرم مطهر، جمع کثیری از مردم قم به حرم مطهر حضرت معصومه(س) آمده و خواستار برداشتن میله‌های حائل شدند که مسئولان آستان مقدس نیز با توجه به پیگیری زیاد عاشقان به خاندان عصمت و طهارت (ع) با درخواست آن‌ها اعلام موافقت کردند.

وی گفت: زائران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) بعد از اذان مغرب و عشا نیز در شبستان امام خمینی(ره) گردهم آمده و خواستار برپایی نماز جماعت شدند و مسئولان حرم مطهر نیز با توجه به اصرار زائران، زمینه اقامه این نماز جماعت را فراهم کردند.

انتهای پیام
captcha