انتشار فراخوان چهارمین دوره جایزه ادبی «آهوی کومش» در سمنان
کد خبر: 3886409
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۴

انتشار فراخوان چهارمین دوره جایزه ادبی «آهوی کومش» در سمنان

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان، گفت: این سازمان با همراهی دفتر آفرینش و نشر کتاب سمنگان فراخوان چهارمین دوره جایزه ادبی «آهوی کومش» را منتشر کرد.

انتشار فراخوان چهارمین دوره جایزه ادبی «آهوی کومش» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، عباس بابایی،سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان ظهر امروز 28 اسفنددر نشستی با موضوع فعالیت‌های فرهنگی شهرداری سمنان به میزبانی شهرداری با بیان اینکه دفتر آفرینش و نشر کتاب سمنگان با کتابخانه رنگین کمان سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، چهارمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش را برگزار می‌کنند، اظهار کرد: این جایزه ادبی ویژه کودکان و نوجوانان است.

وی ادامه داد: چهارمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می‌شود، که در این راستا در بخش آزاد علاقه‌مندان با هر موضوعی می‌توانند دست به قلم شوند و در بخش ویژه علاقه‌مندان با موضوع خانه امن‌ترین جای جهان است داستان‌های خود را بنویسند اما داستان‌هایی واجد شرایط حضور در جشنواره خواهند بود که تاکنون به طور رسمی در هیچ کتاب و رسانه‌ای منتشر نشده‌باشند.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری سمنان،با تاکید بر اینکه آثار ارسالی باید علاوه بر ارتباط موضوعی دارای ارزش ادبی و داستانی، از پشتوانه تحلیلی و قابلیت جلب مخاطب کودک و نوجوان برخوردار باشند گفت: به همه فرستندگان داستان لوح یادمان و کتاب (یادگار جایزه) اهدا خواهد شد.

بابایی با بیان اینکه به نویسندگان آثار برتر علاوه بر انتشار آثار آنان به عنوان یادگار چهارمین دوره جایزه ادبی آهوی کومش، لوح سپاس و به نویسندگان سه اثر در هر بخش برگزیده، لوح تقدیر و مبلغ حق تألیف چاپ اثر نیز تعلق خواهد گرفت، یادآور شد: هر شرکت‌کننده می‌تواند با حداکثر سه اثر در این رقابت شرکت کند همچنین مهلت ارسال آثار تا پایان فروردین ماه ۹۹ و زمان برگزاری آئین پایانی و اعطای جایزه در پایان خرداد ماه ۹۹ است.

به گفته وی؛ شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار تایپ‌شده خود را فقط در برنامه word و با پست الکترونیکی samanganbook@gmail.com ، واتس‌اپ samangan.book و یا به آدرس اینستاگرام کتابخانه تلفنی رنگین‌کمان Semnan_phone_library ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha