اقدامات ناجا در مقابله با کرونا چشمگیر است
کد خبر: 3887350
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱

اقدامات ناجا در مقابله با کرونا چشمگیر است

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا فعالیت و برنامه‌های پلیس سمنان در مقابله با بیماری کرونا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با تلاش همکارانم طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۱ هزار عدد دستکش بهداشتی از سودجویان کشف شد.

اقدامات ناجا در مقابله با کرونا چشمگیر است

به گزارش ایکنا از سمنان، محمدرضا مقیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا، امروز، 6 فروردین در حاشیه سفر یک روزه خود به سمنان با اشاره به اینکه عید امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا با محدودیت‌هایی روبرو شد که کنترل و مهار آن همکاری مردم و همه نهادها را می‌طلبد افزود: تأمین نظم و امنیت اجتماع در شرایط مختلف  وظیفه مهم پلیس است.

وی ادامه داد: این مأموریت در سال جاری همراه با برنامه‌های پیشگیرانه کرونا ویروس به خوبی در حال انجام است که در این راستا اقدام و فعالیت‌های جهادی و ایثارگرانه مأموران انتظامی در محدودسازی این میهمان ناخوانده مطلوب بوده و وضعیت استان در این خصوص با تلاش همکاران بسیار ستودنی است.

این مقام ارشد ناجا، اقدامات نظارتی و کنترلی پلیس در حوزه بهداشت و مقابله با محتکران و قاچاقچیان در این ایام را مؤثر برشمرد و گفت: در 24 ساعت گذشته 151 هزار عدد دستکش بهداشتی از سودجویان و محتکران اقتصادی کشف شده است.

امینی توجه مردم به توصیه‌های بهداشتی کارشناسان از جمله در خانه ماندن و پرهیز از سفر را مهم و ضروری دانست و افزود: نیروی انتظامی در کنار مأموریت‌های ذاتی خود در این بازه زمانی، در زمینه همکاری با وزارت بهداشت و دستگاه‌های امدادی و درمانی نیز فعال و گسترده عمل کرده است.

به گفته وی گندزدایی معابر توسط یگان‌های ویژه سراسر کشور، همکاری بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ناجا و نقش‌آفرینی ایثارگرانه همکاران در کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های شهرها از جمله اقدامات  پلیس در عملیات ملی مبارزه با کرونا است.

انتهای پیام
captcha