بهبودی 283 بیمار کرونایی در شاهرود
کد خبر: 3888158
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱

بهبودی 283 بیمار کرونایی در شاهرود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از بهبودی ۲۸۳ بیمار کرونایی در شاهرود و میامی خبر داد و گفت: میزان بهبودی بیماران در این دو شهرستان ۷۹ درصد است.

بهبودی 283 بیمار کرونایی در شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، رضا چمن، رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، عصر روز گذشته 10 فروردین در جمع خبرنگاران درباره آخرین آمار کرونا درشهرستان‌های شاهرود و میامی اظهار کرد: تا امروز پاسخ آزمایش کرونا ویروس ۳۵۹ نفر مثبت اعلام شده که از این تعداد ۲۸۳ نفر بهبود پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۷۹ درصد بیماران کرونایی در شاهرود و میامی بهبود پیدا کرده‌ که بر این اساس افراد پس از ارائه آموزش‌های بهداشتی لازم توسط کادر درمانی به منزل رفته تا مابقی دوران نقاهت را در خانه بگذرانند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با تاکید بر اینکه ۸۲ درصد جمعیت تحت پوشش این دانشگاه مورد غربالگری کرونا قرار گرفته‌اند، یادآور شد: ۸۶ درصد جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در سامانه salamat.gov.ir خود اظهاری کرده‌اند.

چمن بر ضرورت استمرار طرح «در خانه ماندن» و پرهیز از هر گونه دید و بازدید و مسافرت، تاکید کرد و افزود: رعایت اصول خود مراقبتی و کنترل تماس‌ها در منزل و بالاخص در ارتباط با سالمندان و کسانی که بیماری‌های مزمن زمینه‌ای دارند، الزامی است.

انتهای پیام
captcha