روند کاهشی ابتلا به بیماری کرونا در سمنان
کد خبر: 3890253
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸

روند کاهشی ابتلا به بیماری کرونا در سمنان

معاون استاندار سمنان از روند کاهشی تعداد ابتلا به کرونا در استان ابراز خرسندی کرد و گفت: تعداد افراد بستری کرونا در بیمارستان‌های استان سمنان به ۱۵۸ نفر رسید.

روند کاهشی ابتلا به بیماری کرونا در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون استاندار، ظهر امروز، 20 فروردین در مراسم معارفه بازرس کل استان با بیان اینکه ۲۰ اسفندماه، ۵۲۶ بیمار مبتلا به کرونا در استان بستری بودند، اظهار کرد: این رقم با کاهش چشمگیر امروز به ۱۵۸ بیمار رسیده است.

وی ادامه داد: چهار بیمارستان اختصاصی کرونا در استان سمنان برای این مهم تجهیز و آماده‌باش شده بودند که در این راستا کاهش بسیار قابل‌توجه در خصوص ابتلاء به ویروس کرونا نشان از کارنامه قابل‌قبول عوامل مختلف استان سمنان در ستاد استانی مبارزه با کرونا به ریاست استاندار است.

معاون استاندار سمنان با اشاره به اینکه همراهی روحانیان و نهادهای مذهبی در خصوص مقابله با بیماری کرونا بسیار اثرگذار بوده است، متذکر شد: نماز جماعات و بقاع متبرکه برای حفظ سلامت مردم تعطیل شد و این مراکز به محلی برای کمک به مردم تبدیل شدند که اگر این پیشتازی نبود، دیگران به‌سرعت به این طرح و مقابله با کرونا ملحق نمی‌شدند.

وی با اشاره به اینکه نقش بسیار مهم کادر بهداشت و درمان و عوامل انتظامی و هلال‌احمر و امدادگران در کنترل بیماری باعث کسب توفیقات خوبی در این حوزه شد، متذکر شد: امیدواریم نتیجه این تلاش‌ها و صبرهایی که مردم صبور انجام می‌دهند، مهار و کنترل این بیماری باشد.

خجسته‌پور  یادآور شد: مرحله مدیریت مقابله با این بیماری از روزهای اول اسفندماه آغاز شد که در این راستا تا مرحله کنترل و مهار همچنان باید تلاش‌ها تداوم یابد و باید گفت همه افراد جامعه امروز به‌نوعی در این مقابله و مبارزه مشارکت کرده و سهیم هستند که این همراهی مردم بااخلاق و فهیم استان با ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا قابل تقدیر است.

انتهای پیام
captcha