اجرای «پویش خانه‌انتظار» در سمنان
کد خبر: 3890432
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴

اجرای «پویش خانه‌انتظار» در سمنان

مدیرروابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سمنان گفت: این نهاد با همکاری خبرگزاری مهر پویش خانه انتظار را با موضوع ارسال تصاویر جشن نیمه شعبان و اعطای جوایز به بهترین آثار برگزار می‌کند.

اجرای «پویش خانه‌انتظار» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی استان، محمد حسن مقدم‌نیا،مسئول روابط عمومی این اداره امروز 21 فروردین درباره برنامه‌های ویژه نیمه‌شعبان در فضای مجازی، گفت: پویش #خانه_انتظار با هدف اشاعه فرهنگ مهدویت، آشنایی نسل جوان با سیره امام عصر (عج)، برگزاری جشن‌های نیمه شعبان در خانه‌ها در روزهای شیوع ویروس کرونا و همچنین اشاعه نشاط اجتماعی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شیوه مشارکت در پویش به این شکل است که مردم استان سمنان می‌توانند تصاویر خود از تزئین خانه برای جشن‌های خانگی نیمه شعبان، پخت و تزئین کیک تولد، عکس یک یا همه اعضای خانواده در حالی که دل نوشته‌ای برای امام زمان (عج) در دست دارند را به نشانی @sinehasht_bot ارسال کنند.

مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه طراحی و نقاشی‌ها با موضوع ولادت امام زمان (عج) و ارسال عکس مولودی خوانی، توسل و احیای شب نیمه شعبان در منزل نیز موردقبول خواهد بود افزود: عکس‌ها حتماً باید به صورت افقی باشند و تصاویری که عمودی باشند داوری و یا به رأی گذاشته نخواهند شد.

مقدم‌نیا مهلت ارسال عکس‌ها تا ساعت ۱۲ شب جمعه ۲۲ فروردین دانست و گفت: همچنین از لحظه انتشار عکس در کانال خانه انتظار می‌توانید برای جمع آوری رأی از طریق دوستان و آشنایان اقدام کنید همچنین اسامی افراد برتر پویش روز ۲۴ فروردین اعلام خواهد شد.

به گفته وی؛ هدایای نفرات برتر با دو شیوه داوری و رأی‌گیری شامل ۱۲ کمک‌هزینه یک میلیون تومانی سفر مشهد مقدس و ۱۰۰ اکانت سه ماهه رایگان اپلیکیشن فیلم گردی هر کدام به ارزش ۴۵ هزار تومان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha