ارسال ۱۰۲ اثر به پویش «یار در خانه»
کد خبر: 3899468
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

ارسال ۱۰۲ اثر به پویش «یار در خانه»

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل ارشاد سمنان از ارسال ۱۰۲ اثر به پویش «یار در خانه» خبر داد.

ارسال 102 اثر فرهنگی و هنری به پویش «یار در خانه»

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ابوالفضل دلآرام، معاون امور هنری این اداره در گفت‌وگویی اظهار کرد:  به‌دنبال شیوع ویروس کرونا و لزوم ماندن در خانه در ایام قرنطینه فراخوان پویش یار در خانه توسط این اداره‌کل با مشارکت انجمن‌ها، مؤسسات قرآنی، فرهنگی و هنری و سمن‌های زیر مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی با شعار «امسال بهار را در خانه‌ها فراموش نمی‌کنیم» اجرا شد.

وی ادامه داد: به‌دنبال انتشار فراخوان این پویش تا بیستم اردیبهشت، 102 اثر در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری دریافت شد.

دلآرام با بیان اینکه از این تعداد اثر، 21 اثر در بخش کاریکاتور، 22 اثر نقاشی کودک، 19 دلنوشته، هفت اثر تصویرسازی، پنج فیلم و پنج اثر پوستر به دبیرخانه این پویش ارسال شده است، متذکر شد: داوری آثار رسیده به‌زودی انجام خواهد شد.

به گفته وی، نتایج داوری به اطلاع شرکت‌کنندگان این پویش می‌رسد و جوایز برترین‌ها نیز از طریق پست برای صاحبان آثار ارسال خواهد شد.

دلآرام با تأکید بر اینکه این پویش در فروردین‌ماه امسال برگزار شد، یادآور شد: در هر رشته به نفر اول لوح تقدیر، کتاب نفیس و مبلغ پنج میلیون ریال، نفر دوم سه میلیون ریال و نفر سوم دو میلیون ریال جایزه تعلق می‌گیرد و از آثار ارزشمند ارسالی نیز در نمایشگاه مجازی رونمایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha