شب شعر مجازی «ماه به روایت آه» در یاسوج برگزار شد
کد خبر: 3899694
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵

شب شعر مجازی «ماه به روایت آه» در یاسوج برگزار شد

به‌همت واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کهگیلویه‌وبویراحمد شب شعر مجازی ماه به روایت آه به‌مناسبت لیالی قدر و شهادت امام علی(ع) در یاسوج برگزار شد.

شب شعر مجازی«ماه به روایت آه» در یاسوج برگزار شد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، حمید حسینیان، مسئول واحد افرینش‌های ادبی حوزه هنری استان امروز، 29 اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: شب شعر مجازی «ماه به روایت آه» به‌صورت مجازی از طریق اینستاگرام با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه که به‌مناسبت لیالی قدر و شهادت حضرت امام علی(ع) برگزار شد، شاعران مطرح کشوری و استانی به خوانش اشعار خود در رثای حضرت علی بن ابی طالب(ع) پرداختند.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کهگیلویه‌و‌بویراحمد تصریح کرد: جعفر عباسی از بیرجند، هاشم کرونی از فارس، علی مردی‌پور از اصفهان، سید‌اکبر سلیمانی از لنده، علی مرادی از چرام و قاسم بدره از دنا، شاعرانی بودند که در این برنامه اشعار خود را با هدف گرامی‌داشت ایام قدر و تببین و ترویج ارزش‌های والای مکتب امام علی‌(ع) خواندند.

حسینیان با اشاره به شرح اجرای برنامه، ابراز کرد: جعفر عباسی از بیرجند، از شاعران مطرح کشوری است و در زمینه شعر آیینی مقام‌های متفاوتی کسب کرده و در دیدار شاعران با رهبر معظم انقلاب نیز شعرخوانی داشته است.

انتهای پیام
captcha