اقامه نماز جماعت در تمامی مساجد سمنان
کد خبر: 3901967
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

اقامه نماز جماعت در تمامی مساجد سمنان

استاندار سمنان از قرار گرفتن سه شهرستان استان در وضعیت سفید خبر داد و گفت: با تصویب ستاد ملی مدیریت مقابله کرونا، نماز جماعت در تمامی مساجد مناطق شهری و روستایی استان سمنان اقامه می‌شود.

اقامه نماز جماعت در تمامی مساجد سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان،به نقل از روابط عمومی استانداری، علیرضا آشناگر، استاندار، امروز 10 خرداد در حاشیه نشست ویدئوکنفرانسی ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا به ریاست رئیس جمهوری با بیان اینکه تمامی مساجد استان برای برپایی نمازهای یومیه دایر است اظهار کرد: اکنون شهرستان‌های شاهرود، آرادان و میامی در بحث شیوع کرونا ویروس در مرحله سفید قرار دارد و مابقی شهرستان‌های استان در مرحله زرد قرار دارد.
به گفته وی ؛ امیدواریم با همراهی مردم، وضعیت کنترل شیوع کرونا ویروس در استان سمنان باثبات‌تر شود و شهرستان‌‌هایی که در وضعیت زرد قرار دارند، به زودی در وضعیت سفید قرار گیرند.
آشناگر با تاکید بر اینکه در این نشست برای برداشتن محدودیت زمانی در پاساژها و مجتمع‌های تجاری تصمیم‌گیری و این محدودیت برداشته شد متذکر شد: بنا شد در ارتباط با بازگشایی ۲۴ ساعته صحن اماکن مقدسه با اتخاذ رویکردهای کارشناسی در جلسات بعدی تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام
captcha