کمک ۲۰ میلیارد تومانی سمنانی‌ها به نیازمندان
کد خبر: 3902156
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

کمک ۲۰ میلیارد تومانی سمنانی‌ها به نیازمندان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گفت: مردم استان از ابتدای سال جاری ۲۰ میلیارد تومان در قالب صدقات، زکات، اکرام ایتام و محسنین به نیازمندان کمک کرده‌اند.

کمک ۲۰ میلیارد تومانی سمنانی‌ها به نیازمندان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، حسن ویلان، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی این نهاد، امروز، 11 خرداد با بیان اینکه مردم استان در سرفصل زکات، اکرام ایتام و محسنین، صدقه و مراکز نیکوکاری طی سال جاری ۲۰ میلیارد و ۳۶ میلیون تومان کمک کرده‌اند، گفت: با وجود کرونا و مشکلات اقتصادی مردم کمک‌های خوبی به نیازمندان استان داشته‌اند که قابل‌ تقدیر است.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود مجموع مشارکت‌های مردمی تا پایان سال جاری به ۹۷ میلیارد تومان برسد که در این راستا مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت #۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان با بیان اینکه شیوه کمک‌های مردمی از روش‌های سنتی به نوین از طریق سامانه سنا «سامانه نیکوکاری امداد» تغییر کرده است، افزود: پرداخت کمک‌های مردمی و وجوهات نقدی از طریق روش‌های نوین منجر به کاهش هزینه و میزان مراجعه به در منازل برای جمع‌آوری صدقه می‌شود.

به گفته ویلان، صدقات، فطریه، کفارات عمد و غیر عمد، کمک به کودکان در طرح اکرام و محسنین، جهیزیه، جشن نیکوکاری اطعام افطاری، اطعام مهدوی از جمله طرح‌های این نهاد هستند که مردم می‌توانند با مشارکت در آن‌ها به نیازمندان کمک کنند.

انتهای پیام
captcha