سمنان میزبان جشنواره ملی «آهوان» می‌شود
کد خبر: 3903810
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۰

سمنان میزبان جشنواره ملی «آهوان» می‌شود

مدیرکل ارشاد سمنان با بیان اینکه جشنواره ملی هنرهای جدید در سمنان برگزار می‌شود، گفت: محوریت این جشنواره معارف رضوی است که با عنوان «آهوان» در استان برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره « آهوان» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، فرشید فلاح لاله‌زاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان عصر روز گذشته، 19 خرداد در نشست ستاد سیاستگذاری و اتاق فکر جشنواره آهوان با اشاره به اینکه این استان میزبان جشنواره ملی هنرهای جدید است، اظهار کرد: طرح برگزاری این جشنواره به بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) ارائه شد و مورد تأیید این بنیاد قرار گرفت؛ لذا برگزاری آن با نام آهوان برعهده استان سمنان گذاشته‌ شده است.

وی  ادامه داد: این جشنواره با محوریت معارف رضوی طراحی و به بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) ارسال شده و در این راستا جشنواره‌های فرهنگی ـ هنری رضوی باید دارای تنوع، نوآور و خلاقانه باشند که تولید محتوای متناسب با فضای مجازی یکی از این برنامه‌هاست.

فلاح لاله‌زاری با تأکید بر اینکه شیوه‌نامه این جشنواره و نحوه برگزاری آن متعاقباً اعلام خواهد شد تا هنرمندان بتوانند در این جشنواره شرکت داشته باشند، اظهار کرد: این جشنواره در سه بعد شامل آثار محیطی، هنرهای تجسمی و هنرهای دیجیتال برگزار می‌شود و بر این اساس تولید محتوا در ابعاد دینی و معارفی با تأکید بر معارف رضوی از اهداف این جشنواره است.

انتهای پیام
captcha