تجلیل از 52 نفر برگزیده آزمون قرآن و عترت در سمنان
کد خبر: 3908455
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

تجلیل از 52 نفر برگزیده آزمون قرآن و عترت در سمنان

مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: 52 نفر از برگزیدگان هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت این استان تجلیل شدند.

تجلیل از 52 نفر  برگزیده آزمون قرآن و عترت در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد استان، مجتبی نورمحمدی، مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان امروز 14 تیر با بیان اینکه نفر از برگزیدگان هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت این استان تجلیل شدند گفت: برگزیدگان آزمون سراسری قرآن و عترت متعلق به شهرستانهای مختلف استان سمنان هستند.

وی با بیان اینکه کلیه برگزیدگان در مجموع از حدود 80 میلیون ریال جائزه برخوردار شده‌اند گفت: به برگزیدگان بین یک تا دو میلیون ریال جائزه نقدی تعلق گرفت که به حساب آنها واریز شد.

نورمحمدی با اشاره به اهدای جوایز به برگزیدگان آزمون سراسری قرآن و عترت در سال ۹۸ متذکر شد: قبول‌شدگان رشته حفظ کل و نیز رشته‌های کتبی آزمون حائز امتیاز 100 شده‌اند، که مشمول جایزه بدون قرعه‌کشی شده و به قبول‌شدگان سایر رشته‌های آزمون نیز به قید قرعه جایزه تعلق گرفته است.

نورمحمدی با اشاره به اهمیت ویژه رشته حفظ کل قرآن کریم افزود: در این بخش مقرر بود برای افرادی که حائز امتیاز ۱۰۰ در رشته حفظ کل شده‌اند، به هر نفر پنج میلیون ریال جائزه اهدا شود و به بقیه قبول‌شدگان این رشته نیز به هر نفر دو میلیون ریال تعلق بگیرد.

مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یادآور شد: برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت در سال 99 در خصوص مراحل ثبت نام و برگزاری آن در آینده مشخص و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha