برگزاری برنامه «عطر بهشت» در سمنان
کد خبر: 3908812
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

برگزاری برنامه «عطر بهشت» در سمنان

شهردار سمنان از اجرای برنامه‌های فرهنگی به‌منظور تبیین فرهنگ ایثار و شهادت تحت عنوان «عطر بهشت» خبر داد و گفت: این شهر به‌عنوان یکی از ۱۲ شهر معرفی شده به‌عنوان نمونه اجرای برنامه‌های شهر دوستدار کودک است.

برگزاری برنامه «عطر بهشت» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، سیدمحمد ناظم رضوی، شهردار این شهر امروز، 15 تیرماه در مراسم گردهمایی ایثارگران این شهرداری با بیان اینکه سمنان مشهور به داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: وظیفه ما این است که از این ظرفیت سازنده بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به تأثیرات تربیتی زنده نگهداشتن یاد شهدا برای کودکان و نوجوانان، افزود: شهر سمنان به‌عنوان یکی از ۱۲ شهر معرفی شده به‌عنوان نمونه اجرای برنامه‌های شهر دوستدار کودک است که در این راستا برنامه‌های فرهنگی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت تحت عنوان «عطر بهشت» ویژه کودکان و نوجوان اجرا می‌شود.

شهردار سمنان با تأکید بر اینکه مشارکت در تکمیل باغ موزه دفاع مقدس یکی از افتخارات همکاری شهرداری سمنان در این حوزه است که تا تکمیل کامل این پروژه ادامه دارد، متذکر شد: خدمات این پارک موزه می‌تواند در معرفی و انتقال فرهنگ والای هشت سال دفاع مقدس به کودکان و جوانان مؤثر باشد.

ناظم رضوی از تکمیل و بازسازی گلزار شهدای گمنام ورودی غربی سمنان تا چند ماه آینده خبر داد و افزود: با بازسازی و تکمیل این مکان علاوه بر نشان دادن احترام به مقام شامخ شهدا، منظره ورودی شهر نیز مجهز به امکانات با کیفیت بهتر جهت پذیرایی از زائران امام رضا(ع) و شهروندان خواهد شد.

شهردار سمنان از تبدیل گلزار شهدای پارک کوهستان سمنان با طراحی و مشارکت بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس به یک مجموعه بزرگ فرهنگی و زیارتی برای استفاده شهروندان و گردشگران خبر داد.

انتهای پیام
captcha