داوری مرحله نهایی جشنواره مجازی قرآنی «نور امید» انجام شد
کد خبر: 3910896
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸

داوری مرحله نهایی جشنواره مجازی قرآنی «نور امید» انجام شد

داوری مرحله نهایی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره مجازی قرآنی «نور امید» شورای عالی قرآن شهرداری تهران در بخش آقایان انجام شد.

به گزارش ایکنا، داوری آثار ارسالی راه‌یافته به مرحله نهایی جشنواره مجازی قرآنی «نور امید» شورای عالی قرآن شهرداری تهران در بخش آقایان شامگاه گذشته، 25 تیرماه برگزار شد.

قضاوت این مرحله از جشنواره با حضور داوران پیشکسوت و بین‌المللی کشورمان از جمله سیدمحسن موسوی‌بلده، عباس امام جمعه، امین پویا، به دبیری سیدحسین موسوی‌بلده و با نظارت میثم طاهرآبادی در دو رشته قرائت تحقیق و ترتیل در دو گروه سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال در دبیرخانه شورای عالی قرآن شهرداری تهران برگزار شد.

44 نفر قرائت‌های خود را در دو بخش تحقیق و ترتیل در قالب فایل ویدیویی به مرحله فینال جشنواره نور امید طی بازه زمانی مشخص ارسال کردند که پس از بررسی و ارزیابی، مجموعاً 12 نفر به عنوان نفرات اول تا سوم در دو رشته قرائت تحقیق و ترتیل در دو مقطع سنی زیر 15 سال و بالای 15 سال معرفی شدند.

بنابر گفته سیدحسین موسوی بلده، رئیس اجرایی شورای عالی قرآن شهرداری تهران «اسامی  منتخبان  متعاقباً  و پس از نهایی شدن برگزیدگان سایر رشته‌ها و در بخش بانوان از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.noore-omid.ir و صفحه اینستاگرام جشنواره به نشانی ghoran_noore_omid اعلام می‌شود.

یادآور می‌شود، در نخستین دوره جشنواره قرآنی مجازی نور امید بیش از 700 اثر در چهار رشته قرائت ترتیل و تحقیق، آیه گرافی و خوشنویسی در دو بخش بانوان و آقایان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

انتهای پیام
captcha