فعالیت 847 بانوی مداح در البرز
کد خبر: 3916516
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵

فعالیت 847 بانوی مداح در البرز

رئیس بسیج مداحان البرز گفت: درحال حاضر بسیج مداحان البرز دو هزار و 568 عضو دارد که از این تعداد 847 نفر خانم هستند.

فعالیت 847 بانوی مداح در البرز

ابراهیم نوروزی‌فر، رئیس بسیج مداحان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه در ایام کرونا نیروهای انقلابی و هیئتی در کنار کادر درمان و سایر مردم همانند دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کردند، گفت: این حضور نیروهای جوان و انقلابی در ایام کرونا در کمک به هموطنان تداعی کننده دوران دفاع مقدس بود.
وی با بیان اینکه کار هیئتی یعنی هر کجا تلکیف بود باید در میدان حضور پیدا کرد، افزود: هیئت های مذهبی در ایام کرونا به صورت شبانه روزی فعالیت داشتند و نقششان بسیار پررنگ بود.
مسئول بسیج مداحان البرز تصریح کرد: ضدعفونی‌کردن و گندزدایی شهرها و محلات به ویژه محله‌های کمتر برخوردار، تولید و توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده بین اقشار ضعیف، برگزاری جلسات به صورت مجازی در شبکه‌های اجتماعی، حضور داوطلبانه در بیمارستان ها و... از اقدامات سازمان بسیج مداحان البرز در ایام کروناست.
نوروزی‌فر تصریح کرد: درحال حاضر 60 مداحی بسیجی برای ضدعفونی‌کردن بیمارستان‌ها، معابر و... در قالب پنج گروه جهادی و 10 مداح برای غسل فوتی‌های ناشی از بیماری کرونا در میدان حاضر هستند.
رئیس بسیج مداحان البرز در ادامه از اهدای 500 بسته معیشتی به مداحان البرزی خبرداد و گفت: باتوجه به اینکه درایام شیوع کرونا محفل بسیاری از مداحان به صورت مجازی برگزار می‌شود و درآمد مداحان به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، بسیج مداحان البرز برای کمک به مداحانی که در این وضعیت دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند، 500 بسته کمک معیشتی تهیه و بین آنها توزیع کرده است. همچنین با همکاری مرکز نیکوکاری سرو ماندگار 36 وام قرض‌الحسنه پنج میلیون تومانی به مداحان متقاضی اعطا شد.
این مسئول در پایان از فعالیت دو هزار و 568 مداح بسیجی در البرز خبرداد وگفت: از این تعداد 847 نفر خانم هستند.

انتهای پیام
captcha