توزیع 100 بسته معیشتی بین نیازمندان جامعه قرآنی البرز
کد خبر: 3916520
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

توزیع 100 بسته معیشتی بین نیازمندان جامعه قرآنی البرز

همزمان با مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه یکصد بسته معیشتی به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال میان فعالان نیازمند قرآنی البرز توزیع شد.

توزیع 100 بسته معیشتی بین نیازمندان جامعه قرآنی البرز

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز با بیان اینکه پس از انتشار ویروس کرونا بسیاری از اقشار جامعه در زمینه تأمین معیشت دچار مشکل شدند و از فعالیت بازماندند، گفت: با اجرای طرح کمک مومنانه بخشی از نیازها تأمین شد.
وی با اشاره به اینکه بسیاری از فعالان قرآنی البرز نیز در چند ماه گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی موسسات قرانی برای تأمین معیشت دچار مشکل شدند، افزود: در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه از سوی تبلیغات اسلامی البرز با استفاده از ظرفیت خیرین در مرحله اول کمک‌های نقدی به فعالان قرآنی استان اهدا شد.
این مسئول بیان کرد: در مرحله دوم رزمایش کمک‌های مومنانه نیز ۱۰۰ بسته معیشتی برای کمک به فعالان نیازمند قرآنی استان به‌خصوص معلمان قرآنی، حافظان و قاریان نیازمند تهیه شد که این کمک‌ها همزمان با عید سعید غدیر به آنها اهدا شد.
ملازاده تصریح کرد: ارزش مجموع بسته‌های معیشتی اداره تبلیغات اسلامی البرز در مرحله دوم رزمایش مومنانه بالغ بر ۳۰۰ میلیون ریال بود و این بسته‌ها در بین فعالان نیازمند قرآنی استان در تمامی شهرستان‌ها توزیع شد.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی البرز گفت: در مرحله سوم رزمایش کمک‌های مومنانه نیز پس از تهیه و آماده‌شدن اقلام مورد نیاز، این کالاها در میان فعالان قرآنی نیازمند استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha