سیاستمداران تونسی خواستار تعطیلی سفارت امارات شدند
کد خبر: 3916593
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

سیاستمداران تونسی خواستار تعطیلی سفارت امارات شدند

سیاستمداران تونسی عادی‌سازی روابط امارات و رژیم اشغالگر قدس را به شدت محکوم کردند و خواستار تعطیلی سفارت امارات در این کشور شدند.

سیاستمداران تونسی خواستار تعطیلی سفارت امارات شدندبه گزارش ایکنا به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، «هشام العجبونی»، رئیس فراکسیون پارلمانی دموکراسی، در حساب کاربری خود در  فیس‌بوک  نوشت: عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی قبل از پایان یافتن اشغالگری به معنای فروختن مسئله فلسطین است.

«عدنان منصر»، دبیرکل سابق حزب «الحراک» تونس، نیز در این باره اعلام کرد: امارات از ۱۰ سال قبل تاکنون با هم‌پیمانان اسرائیل دوست و با دشمنان اسرائیل دشمن بوده است.

«لیلی حداد»، نماینده پارلمانی جنبش «الشعب»، تصویری از «غسان کنفانی»، نویسنده فقید فلسطینی، را به همراه جمله‌ای از او که گفته بود «روزی می‌رسد که خیانت تنها یک دیدگاه و نظر است» منتشر کرد.

«العربی القاسمی» عضو شورای جنبش النهضة، در خطاب به «قیس سعد»، رئیس‌جمهور این کشور، اعلام کرد: بن زاید مجرم و جنایتکار است. آیا زمان آن فرانرسیده که سفیر صهیونیست‌های عرب از کشور ما اخراج و سفارتخانه آنها بسته شود؟ یا اینکه موضع‌گیری‌ها تنها در حد یک شعار باقی می‌ماند؟

حبیب بوعجیلة، تحلیلگر سیاسی تونس، نیز در مطلبی با عنوان «روز اندوه» این اقدام از سوی امارات را خیانت توصیف کرده است و گفت: نتانیاهو و ترامپ به این اقدام مباهات می‌کنند.

انتهای پیام
captcha