اعلام ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت شهید باهنر در کرمان
کد خبر: 3916600
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸

اعلام ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت شهید باهنر در کرمان

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان از برگزاری ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت شهید باهنر در این استان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، حسین انجم‌شعاع، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه ویژه‌برنامه شهید باهنر در کرمان برگزار می‌شود، گفت: حدود دو ماه است که ستاد برگزاری این ویژه‌برنامه در استان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش در جلسات دعوت شده و نظرات آن‌ها برای برگزاری هر چه بهتر این ویژه‌برنامه گرفته شده است، افزود: سعی داریم با استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها و مدارس، شخصیت شهید باهنر به نسل جوان جامعه معرفی شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان بیان کرد: در این ویژه‌برنامه از افرادی که از بعد از شهادت شهید باهنر فعالیتی از چاپ کتاب و مقاله و یا هر برنامه شاخصی در رابطه با شهید باهنر انجام دادند تجلیل می‌شود.

وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه شهید باهنر در سالن بزرگ خواجه نصیر دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار می‌شود، تصریح کرد: بازدید دانش‌آموزان از موزه شهید باهنر در ایام شهادت شهید باهنر و هفته دولت از دیگر برنامه‌های بزرگداشت شهید باهنر در استان کرمان است و در این بازدید برنامه‌های فرهنگی برای آن‌ها اجرا می‌شود.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه تولید سرود با موضوع شهید باهنر توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در حال انجام است، اظهار کرد: این سرود در ویژه‌برنامه شهید باهنر در کرمان اجرای عمومی می‌شود.

وی تأکید کرد: به‌دنبال آن هستیم تا ویژه‌برنامه شهید باهنر در کرمان کاربردی باشد تا از این ویژه‌برنامه مطالب جدیدی از این شخصیت برجسته انقلابی بیرون آید و زمینه‌ای برای برنامه‌های بعدی شود.

انتهای پیام
captcha