پخش صوتی دو کتاب «صبر زرد و فریادهایی از سکوت» از رادیو همدان
کد خبر: 3916603
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
به مناسبت 26 مرداد؛

پخش صوتی دو کتاب «صبر زرد و فریادهایی از سکوت» از رادیو همدان

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان گفت: به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز، ۲ عنوان کتاب گویا «صبر زرد و فریادهایی از سکوت» از رادیو همدان پخش خواهد شد.

پخش صوتی دو کتاب «صبر زرد و فریادهایی از سکوت» از رادیو همدانمحمد برخوردار، مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: بیست و ششمین روز از مرداد ماه یادآور بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن در سال 1369 و فرصتی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است.
مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان افزود: سال 1369 سالی پر تلاطمی برای مردم ایران بود، در گرماگرم تابستان، روز 26 مرداد سال 1369 بالاخره جمهوری اسلامی ایران با سربلندی توانست رزمندگانی را که مجاهدانه از دین و شرف و خاک کشور دفاع کرده بودند و در دست دشمن اسیر شده بودند، به وطن بازگرداند.
وی اضافه کرد: به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز، ۲ عنوان کتاب گویا «صبر زرد و فریادهایی از سکوت» از رادیو همدان پخش خواهد شد.
مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان همدان افزود: کتاب «صبر زرد و فریادهایی از سکوت» به قلم خانم لیلا عبهری با محوریت خاطرات آزادگان محمد ابراهیم غفاریان و محمد خوش نیت است.
وی اضافه کرد: این دو کتاب به گویندگی صابر سمواتی، ناهید احمدی خو و احمد رضا جلیلوند و به تهیه کنندگی نسرین والامقام از ۲۴ مرداد هرشب ساعت 22:30 از شبکه رادیویی همدان در موج اف ام ردیف ۹۴ مگا هرتز پخش خواهد شد، باز بخش این برنامه نیز روز بعد ساعت 15:30 خواهد بود.

انتهای پیام
captcha