پرداخت تسهیلات یک میلیارد تومانی به 50 مؤسسه قرآنی متضرر از کرونا
کد خبر: 3916628
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
شایق خبر داد:

پرداخت تسهیلات یک میلیارد تومانی به 50 مؤسسه قرآنی متضرر از کرونا

در راستای فراخوان اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان یزد مبنی بر اعلام درخواست مؤسسات متقاضی، 50 مؤسسه درخواست‌شان را به اتحادیه تحویل دادند و تسهیلات 20 میلیون تومانی خود را دریافت کردند.

محمد شایق، قائم‌مقام اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: اتحادیه در ماه‌های اخیر طی فراخوانی از مؤسسات متضرر از کروناویروس دعوت کرد، در صورتی که متقاضی دریافت تسهیلات هستند، درخواست خود را به اتحادیه ارسال کنند.

وی با تأکید بر اینکه مشمولان برای تشکیل پرونده تسهیلات خود نیاز به مراجعه حضوری به بانک نداشتند، اظهار کرد: در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی امور تشکیل پرونده تسهیلات متقاضیان در محل اتحادیه انجام شد.

شایق ادامه داد: ثبت نام متقاضیان از 25 تیرماه سال جاری آغاز شد و بیش از 50 مؤسسه در کمتر از 20 روز مراحل تشکیل و تکمیل پرونده خود را انجام دادند و مدارک به شعبه بانک مربوطه ارسال شد و در مجموع به ارزش یک میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون حدود 50 مؤسسه دیگر در نوبت دریافت مرحله دوم تسهیلات قرار دارند، درباره جزئیات پرداخت این وام اظهار کرد: تسهیلات وضعیت کرونایی به شرط عضویت مؤسسه در اتحادیه و به ازای هر مؤسسه، حدود 20 میلیون تومان با کارمزد دو درصد در نظر گرفته شده است. 

قائم مقام اتحادیه تصریح کرد: قصد داریم تا پایان سال همچنان حمایت‌های خود را از مؤسسات و خانه‌های قرآن ادامه دهیم تا تشکل‌های قرآنی ـ مردمی در این ایام کرونا، کمتر از این مسئله متضرر شوند.

انتهای پیام
captcha