آمار نصب اپلیکیشن قرآنی «افق» از مرز ۱۰ هزار نفر گذشت
کد خبر: 3916643
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

آمار نصب اپلیکیشن قرآنی «افق» از مرز ۱۰ هزار نفر گذشت

رئیس کمیته فضای مجازی اتحادیه قرآنی استان یزد با اشاره به اینکه اپلیکیشن «افق» فرصتی برای بهره‌مندی دوستداران قرآن و عترت خواهد بود از نصب این اپلیکیشن از سوی ۱۰ هزار نفر خبر داد.

آمار نصب اپلیکیشن قرآنی «افق» از مرز 10 هزار نفر گذشتمحمد شایق، رئیس کمیته فضای مجازی اتحادیه قرآنی استان یزد فدر گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با تأکید بر این که موفقیت اپلیکیشن «افق» نتیجه اقبال و اعتماد هموطنان به عملکرد و مسابقات متنوع و جذاب فرهنگی قرآنی بوده است اظهار کرد: به طور میانگین تاکنون بیش از 200 مسابقه در اپلیکیشن افق برگزار و بیش از یک هزار جایزه نقدی به برندگان اهدا شده است.

رئیس کمیته فضای مجازی اتحادیه قرآنی استان یزد با اشاره به این که ظرفیت این اپلیکیشن از ابتدای سال، حدود یک میلیون کاربر تخمین زده شده گفت: این ظرفیت براساس محاسبات فنی و تئوریک به دست آمده بود، اما در حال حاضر متناسب با رشد تعداد کاربر این ظرفیت را بهینه کرده‌ایم و اپلیکیشن افق برای بیش از یک میلیون کاربر آماده‌سازی شده است.

شایق از حضور 200 کاربر فعال به صورت روزانه در این اپلیکیشن خبر داد و با اشاره به اینکه برای اولین بار است که به این رکورد از نصب می‌رسیم گفت: بیش از 10 هزار نفر در اپلیکیشن افق فعالیت دارند و در حال حاضر به طور میانگین و به صورت هفتگی 3 مسابقه در اپلیکشن افق به نمایش گذاشته می‌شود.

وی همچنین از اضافه شدن امکانات گسترده تری به این اپلیکیشن از اوایل مهرماه خبر داد و به کاربران این اپلیکیشن پیشنهاد کرد همیشه از آخرین نسخه اپلیکیشن استفاده کنند و گفت: ما پذیرای نظرات مردم درباره مشکلات این اپلیکیشن و پیشنهادات آنها هستیم تا در نهایت به اپلیکیشنی برسیم که با ذائقه مخاطبان هماهنگ باشد.

شایق از رفع مشکلات فعلی این اپلیکیشن در آخرین نسخه خبرداد و گفت: باتوجه به اینکه امسال در محرم و صفر عزاداری‌ها مثل سابق نخواهد بود بنا داریم در ایام محرم و صفر مسابقه‌ای جذاب و معنوی طراحی کنیم تا همه دوستداران قرآن و عترت (ع) بهره کافی را از این ماه معنوی ببرند.

انتهای پیام
captcha