پویش «سجاده خورشید» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3916667
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰

پویش «سجاده خورشید» در البرز برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز از اعلام فراخوان ملی پویش«سجاده خورشید» در کانون‌های مساجد البرز خبر داد.

پویش «سجاده خورشید» در البرز برگزار می‌شود

حجت الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اعلام فراخوان ملی پویش «سجاده خورشید» اظهار کرد: این پویش یکی از برنامه‌های دهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) است که با هدف تولید و انتشار محتوا با موضوع معارف امام سجاد(ع) در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به محورهای این پویش، افزود: معارف امام زین‌العابدین(ع)، دعا(ارتباط با خدا) و معنویت و مقاومت در صحیفه سجادیه از جمله محورهای پویش سجاده خورشید است.
این مسئول با اشاره به اینکه این پویش در قالب عکس نوشته، پوستر و صفحه اینستاگرامی با عنوان پویش، آثار صوتی، کلیپ و فیلم کوتاه برگزار می‌شود، گفت:علاقمندان می‌توانند با هشتک‌ #پویش-سجاده-خورشید #کنگره-امام-سجاد-علیه السلام #صحیفه-سجادیه در شبکه‌های اجتماعی در این پویش شرکت کنند.
وی بیان کرد: همچنین کانون‌های مساجد، مؤسسات، هیئات مذهبی و مراکز هم‌نام حضرت سجاد(ع)، برای شرکت در این پویش می‌توانند تا ۱۵ شهریورماه فعالیت‌های شاخص در زمینه ترویج معارف صحیفه سجادیه را در قالب‌های فیلم، کلیپ و عکس از طریق واتس آپ به شماره ۰۹۱۷۰۷۷۶۹۴۰ ارسال کنند و یا به نشانی اینترنتی pooyesh.sajjadeh@gmil.com بفرستند.
شکری در پایان به جوایز این پویش اشاره کرد و افزود: هر هفته چهار جایزه سه میلیون ریالی به برترین‌ها اهدا می‌شود و همچنین در پایان از ۱۰ مرکز برتر نیز با اعطای جوایز پنج تا ۱۵ میلیون ریالی تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha