راه‌اندازی پویش «هیئت تعطیلی ندارد» در کردستان
کد خبر: 3916668
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹

راه‌اندازی پویش «هیئت تعطیلی ندارد» در کردستان

دبیر قرارگاه مطالبه‌گری شهید احمدی‌روشن بسیج دانشجویی کردستان از برگزاری پویش حسینی ««هیئت تعطیلی ندارد» در کردستان خبر داد و گفت: این پویش در راستای حمایت از ایتام و نیازمندان در ایام کرونایی راه‌اندازی شده است.

یحیی مردوخیان، دبیر قرارگاه مطالبه‌گری شهید احمدی‌روشن بسیج دانشجویی کردستان، در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: به منظور حمایت از اقشار ضعیف و نیازمند و ایتام استان کردستان پویش حسینی «هیئت تعطیلی ندارد» در کردستان راه‌اندازی شده است.

وی به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌ به نیازمندان در شرایط شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: در راستای تحقق منویات رهبری و جلوگیری از تعطیلی هیئت‌های مذهبی در این ایام کرونایی طرح جمع‌آوری کمک‌های نقدی جهت تهیه و توزیع غذای نذری بین ایتام و نیازمندان اجرا شده است.

مردوخیان با اشاره به اینکه این پویش به همت گروه جهادی دانشجویی شهدای وحدت در دهه اول محرم‌الحرام سال جاری فعالیت خود را آغاز می‌کند، بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این پویش می‌توانند مبالغ اهدایی خود را به شمارت کارت 5859837006341586 بنام مرتضی‌پور واریز کنند.

وی یادآور شد: در تلاشیم تا با کمک خیرین و هیئات مذهبی استان کردستان در ایام محرم‌الحرام به صورت روزانه بتوانیم کمک‌های معیشتی و غذای گرم را در هیئت‌های مذهبی استان تهیه کرده و بین نیازمندان توزیع کنیم.

انتهای پیام
captcha