خراسان شمالی؛ محروم از حمایت خیران ورزشی‌ساز
کد خبر: 3916670
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

خراسان شمالی؛ محروم از حمایت خیران ورزشی‌ساز

سرپرست فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: متأسفانه تاکنون این استان محروم از حمایت خیران ورزشی‌ساز بوده است.

حضور خیران ورزشی در خراسان شمالی اندک استبرات وثوقی، سرپرست فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه حمایت و استفاده از خیران ورزشی‌ساز یکی دو سال است که در وزارت خانه مربوطه مطرح است، اظهار کرد: تاکنون برخی از استان‌ها توانسته‌اند از این ظرفیت برای ساخت پروژه ورزشی و یا تکمیل این پروژه استفاده کنند. خراسان شمالی نیز دارای پروژه‌های ورزشی نیمه تمام است که برای تکمیل نیازمند حمایت خیران ورزشی‌ساز است.

وثوقی ادامه داد: خراسان شمالی دارای ۸۰ پروژه ورزشی نیمه تمام است که تکمیل این پروژه‌ها نیازمند اختصاص حدود ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار است. از رقم مذکور فقط ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه ورزشی شش هزار نفره بجنورد نیاز است.

به گفته این مقام مسئول پروژه سالن ورزشی 6 هزار نفری بجنورد، سالن ورزشی سه هزار نفری شیروان، دو هزار نفری اسفراین و استخرهای گرمه و فاروج از مهم‌ترین پروژه‌های نمیه تمام این استان هستند. البته به غیر از پروژه‌های مذکور، پروژه‌های ورزشی نیمه تمام دیگری نیز وجود دارد که آن‌ها نیز نیازمند حمایت خیران ورزشی‌ساز است.

انتهای پیام
captcha