مجموعه‌های قرآنی استان اصفهان هم‌گرایی داشته باشند
کد خبر: 3916695
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵

مجموعه‌های قرآنی استان اصفهان هم‌گرایی داشته باشند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: مجموعه‌ها، دانشگاه‌ها و مؤسسات قرآنی فراوان و فعالی در استان اصفهان وجود دارند که لازم است همگرایی بین آنها ایجاد شده و از ظرفیت یکدیگر برای تقویت مباحث قرآنی در استان استفاده شود.

مجامع و مجموعه‌های قرآنی استان اصفهان هم‌گرایی داشته باشند

به گزارش ایکنا از اصفهان، حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان در بازدید از دانشکده علوم و معارف قرآن کریم با تمجید و تقدیر از فعالیت‌های آموزشی پژوهشی این دانشکده اظهار کرد: این دانشکده مجموعه خوب و ارزشمندی در حوزه علوم قرآنی بوده که می‌توان از ظرفیت‌های آن برای مؤسسات قرآن و عترت استان بهره برد.

وی بیان کرد: مجموعه‌ها، دانشگاه‌ها و مؤسسات قرآنی فراوان و فعالی در استان اصفهان وجود دارند که لازم است همگرایی بین آنها ایجاد شده و از ظرفیت یکدیگر برای تقویت مباحث قرآنی در استان استفاده شود.

معتمدی با تأکید بر لزوم آشناکردن مجامع قرآنی استان با فعالیت‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه علوم و معارف قرآن اظهار کرد: از زیرساخت‌های این مجموعه برای برگزاری دوره‌های آموزشی برای فعالان قرآنی و مدیران مسئول موسسات قرآنی می‌توان استفاده کرد.

حجت‌الاسلام سیداحمد سجادی، رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم نیز در این بازدید گفت: این مجموعه یکی از 18 دانشکده از دانشکده‌های تابع دانشگاه علوم و معارف قم بوده که از نظر کمی و کیفی رتبه بسیار خوبی در سطح کشور داشته و در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد و 4 عضو هیئت علمی داشته و 4 مجله علمی تخصصی در این دانشگاه منتشر می‌شوند.

انتهای پیام
captcha