تحصیل 360 طلبه زن در دامغان
کد خبر: 3917747
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۴

تحصیل 360 طلبه زن در دامغان

امام جمعه دامغان از تحصیل ۳۶۰ طلبه زن در دامغان خبر داد و گفت: این طلبه‌ها در دو مدرسه علمیه مشغول به تحصیل علوم دینی هستند.

تحصیل 360 طلبه زن در دامغان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام سید محمد حسینیان، امام جمعه دامغان، عصر روز گذشته 29 مرداد در دیدار با رئیس جدید حوزه علمیه خواهران استان با بیان اینکه دامغان دارای دو مدرسه علمیه خواهران با ۳۶۰ طلبه است، گفت: عملکرد مطلوب حوزه علمیه خواهران دامغان به ویژه در مقوله مهم نیروسازی و حضور تأثیر گذار اساتید، دانش‌آموختگان این مراکز حوزوی در صحنه‌های فرهنگی و اجتماعی همواره زبانزد است.

وی با اشاره به اینکه این حوزه در موضوع شیوع بیماری کرونا و کمک‌های مومنانه خوش درخشید اظهار کرد: فضای آموزشی، فرهنگی و امکانات بسیار خوبی با نیات خیر و توان و روحیه انقلابی مدیران و دست‌اندرکاران شکل‌گیری این مدارس علمیه گرد آمده است.

حسینیان  با تاکید بر اینکه حضور فعال بانوان فرهیخته حوزوی در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف، نقش بسیار مهمی در تهذیب نفس و پالایش فضای فرهنگی جامعه اسلامی دارد، یادآور شد: اساتید و طلاب خواهر دامغانی هم زمان با تحصیل و پس از آن به مسئولیت مهم خود واقف و همواره حضور بسیار فعال در عرصه‌های اجتماعی و اعتقادی دارند.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه استان ادامه داد: مدارس علمیه خواهران دامغان در ادامه مسیر پویا و روبه رشد خود نیازمند توجه و تخصیص بودجه بیشتر از سوی مدیریت ملی و استانی این حوزه‌ها است.

انتهای پیام
captcha