شب شعر «راز‌های ارغوانی» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3920679
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰

شب شعر «راز‌های ارغوانی» در یزد برگزار می‌شود

مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان استان یزد از برگزاری شب شعر «رازهای ارغوانی» با محوریت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با شور و شعور حسینی در این استان خبر داد.

شب شعر «راز‌های ارغوانی» در یزد برگزار می‌شودعالیه مهرابی، مسئول انجمن شعر بسیج هنرمندان استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری شب شعر «رازهای ارغوانی» ذیل سلسله برنامه‌های نهمین جشنواره ملی شعر بسیج خبر داد و اظهار کرد: شعر بسیج چشمه‌ای سراسر زلال و پاکی و طراوت است که از قلم‌هایی زلال‌اندیش و روشن جریان می‌گیرد.

دبیر جشنواره ملی «رازهای ارغوانی» با اشاره به برگزاری این شب شعر در 32 استان از برگزاری 32 شب شعر در سطح استان‌ها خبر داد و گفت: این برنامه در استان یزد امشب، 13 شهریورماه برگزار خواهد شد.

مهرابی با اشاره به اینکه آثار شاعران محترم تا 29 شهریورماه جاری دریافت و به مرحله داوری خواهد رسید گفت: ان‌شاءالله نتایج داوری استانی در هفته اول مهرماه و داوری کشوری که در تهران صورت می‌گیرد، اواخر مهرماه سال جاری اعلام خواهد شد.

دبیر علمی شب شعر رازهای ارغوانی در استان یزد بیان کرد: این شب شعر با محوریت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با شور و شعور حسینی در سالی که با نام چهار هزار شهید دارالعلم و دارالعباده یزد نامگذاری شده، در این استان برگزار می‌شود تا زمزمه «کجایید ای شهیدان خدایی» در حسینیه ایران طنین‌انداز شود.

مهرابی گفت: این برنامه امشب، 13 شهریورماه مصادف با 14 محرم‌الحرام و با حضور شاعران برگزیده و مسئولان هیئت‌های عزاداری استان، همراه با نمایش عاشورایی در محل موکب‌الحسین واقع در سازمان بسیج هنرمندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha