انحراف افکار، هدف دشمنان از توهین به مقدسات اسلامی است
کد خبر: 3923021
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲

انحراف افکار، هدف دشمنان از توهین به مقدسات اسلامی است

امام جمعه دیباج ضمن محکوم کردن توهین به مقدسات اسلامی از سوی نشریه فرانسوی، گفت: هدف دشمنان و استکبار از این اقدامات موهون اسلام‌ستیزی و انحراف افکار است.

انحراف افکار مردم هدف دشمنان در توهین به مقدسات اسلامی است

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از مهر، حجت‌الاسلام حسین قریب‌بلوک، امام جمعه دیباج عصر روز گذشته، 24 شهریورماه در گردهمایی تجدید بیعت مردم دیباج با پیامبر‌(ص) در میدان امام خمینی‌(ره)، با اشاره به اینکه اسلام‌ستیزی و انحراف افکار از مهم‌ترین اهداف دشمنان از توهین به قرآن کریم و پیامبر‌(ص) است، گفت: مقابله با پیروزی‌های جبهه مقاومت و گسترش اسلام از اهداف دشمنان است که با ابزارهای مختلف رسانه‌ای و غیر رسانه‌ای نمود و بروز پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: ملت‌های مسلمان هرگز سکوت نخواهند کرد تا چند کشور که مدعی حقوق بشر هستند به دین و مقدسات اسلامی توهین کنند. در این راستا ایران همیشه پرچم‌دار دفاع از دین و مقدسات اسلامی است و هرگز نمی‌گذارد که عده‌ای جیره‌خوار استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی به مبانی دین، قرآن و پیامبر مکرم اسلام‌(ص) توهین کنند.

امام جمعه دیباج یادآور شد: مردم در کنار محکومیت توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام‌(ص) از وزارت امور خارجه می‌خواهند در این زمینه مواضع صریح خود را اعلام و به کشورهای حامی صهیونیست در منطقه هشدار دهد.

انتهای پیام
captcha